grote prijs van nederland

Wel vernieuwend in de zin dat het geen 'mannen achter doosjes met knoppen' act was. ;)
Trouwens hun CD die ergens midden van het jaar uit komt is zeker de moeite waard om te checken. Heb al ea gehoord.

Enne smackos, als jij een alto grote prijs van nederland wil organiseren.
Graag!

hoe zit het trouwens met die gasten van Quick and Brite? Ik hoor er helemaal nix meer van (niet ongewoon voor gpvn deelnemers btw)

Origineel geplaatst door Arv
hoe zit het trouwens met die gasten van Quick and Brite? Ik hoor er helemaal nix meer van (niet ongewoon voor gpvn deelnemers btw)

Volgens mij zijn die gasten van Quick en Brite met een nieuw album bezig wat op Supertracks uit moet komen.

Als winnaar van de GPNL Dance '99 kan ik zeggen dat:
1. Het goed is voor je naamsbekendheid
2. Je er (heel) veel optredens mee kan krijgen, omdat clubs/festivals het graag in hun promotie gebruiken
3. Het leuk is voor je portomonnee (in '99 was er trouwens nog geen sprake van inschrijfgeld!)

Je moet er alleen niet op rekenen dat je ook gelijk een platencontract krijgt.

Verder blijf ik de GPNL een goed initiatief vinden, maar ik denk dat te weinig goede Nederlandse live dance-acts
zich inschrijven, waardoor het moeilijk is om elk jaar weer 5 interessante finalisten neer te zetten.
Het niveau bij onze finale was ook niet dermate hoog vond ik zelf.

En.. het fabeltje dat je van de winnaar van de GPNL nooit meer wat hoort is gelukkig lang niet altijd waar... ;)

Misschien heb ik het wel eens vaker gezegd maar bij deze.

Ik vind elke manier waarop Dance talent zich kan presenteren aan het publiek de moeite waard. Of het nou een commerciele bedoening ala idols is of een zwaar gesubsidieerd podiumpje waar 30 man in past. Als je maar kan spelen.

Origineel geplaatst door fuse
Misschien heb ik het wel eens vaker gezegd maar bij deze.

Ik vind elke manier waarop Dance talent zich kan presenteren aan het publiek de moeite waard. Of het nou een commerciele bedoening ala idols is of een zwaar gesubsidieerd podiumpje waar 30 man in past. Als je maar kan spelen.
Inderdaad! Bovendien is zoiets als de grote prijs een mooie gelegenheid om als onbekend talent eens stevig aan de weg te timmeren. vooral als je een beetje ver kan komen. En ga dan niet zitten zeiken over 15 euro. Nog niet eens bekend of zo en nu al zitten zeuren dat je geld wil hebben voor een optreden!?!?!?! :confused: GPN Zorgt alleen maar voro een berg promotie, en da's niet duur voor 15 pleurootjes!

Ja, lijkt me erg koel om mee te doen! Je hebt een doel om aan te werken, een deadline voor je in te sturen tracks... En wie weet kom je door de voorrondes... Ik denk ook dat je performance van groot belang is, niet alleen maar de kwaliteit van je tracks.

Ik wil ook wel meedoen. heb alleen geen goeie tracks klaar ;{

Back