Milkshake Remix - all software

sowhat

Ik ben Tof
Was bezig met Kontakt en maakte deze 2step/break loop heb er daarna gewoon een sample van Kelis eroverheen gegooit
lekker makkelijk.

die break loop is zelf gemaakt dus het is geen sample loop.
gewoon met het potloodje in cubase lopen stippen en dit is er van geworden

gebruikte software : Kontakt, V-station, Albino , Cubase SX

Dat klinkt lekker! Die beat is zeker wel goed. Dit kan zo in een club gedraaid worden! veel beter dan de originele

Tim

in de mickey mouse club zeker ;)

Je beats enzo zouden wel wat voller mogen, maar verder klinkt dat allemaal best goed.
Alleen die stem:D
Het is net een invasie van The Chipmunks ofzo...
Volgende keer niet pitchen, maar timestretchen, dat klinkt waarschijnlijk een stuk beter!
Het moet natuurlijk wel Kelis blijven en niet een tekenfilmfiguurtje ;)

hahaha bedankt voor reactie.

betreft die timestrech , hebben jullie wel gelijk in .

ik had het zelf helemaal niet in de gate , ik was meer bezig om die sample passend te maken
volgende keer zal ik wel beter opletten

moest zeker wel om de reactie lachen.

Ik ben nog een beetje in de happy hardcore tijd blijven hangen , toen ze nog al die samples pitchten :bekdicht:

:dubbel: :D

WEL PITCHEN ! :)

Detroit Grand Pubbha's style, nice... wat nou natuurlijk laten klinken, daar hebben we toch het origineel voor.... :r (geintje, niet mijn smaak, wel OK)

Disclaimer: Voor het geval mensen weer te snel lezen en extreem reageren op misinterpretaties van hun kant; het symbool :r duidde op het origineel van Kelis en werd op een vriendelijke, doch redelijk smaak-aangevende manier gebruikt. Met smaak bedoel ik dat het niet echt MIJN smaak is qua muziek en bedoel ik NIET dat mensen die daar naar luisteren GEEN smaak hebben.

Tja, paar posts gelezen als reactie op andermans uitspraken terwijl ze gewoon niet kenne lezuh :) (Bedoel ik ook helemaal niks negatiefs mee, ik probeer geen mensen hiermee te kwetsen) LOL

Back