Vakantiegeld, wat doe jij ermee?

Vakantiegeld, wat doe jij ermee?

• Ik ga ervan op vakantie

Stemmen: 8 16,3%
  • Ik koop studio uitbreiding

Stemmen: 20 40,8%
  • Ik stop het geld in mijn huis en/of auto

Stemmen: 4 8,2%
  • Ik bewaar het

Stemmen: 5 10,2%
  • Ik krijg geen vakantie geld

Stemmen: 7 14,3%
  • Anders

Stemmen: 5 10,2%

• Totaal aantal stemmers
    49
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omc

boem
Ergens in mei komt er weer wat vakantiegeld bij veel mensen op hun rekening en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je daarmee doet. Zelf ga ik er in ieder geval niet van op vakantie. Geld gaat 100% zeker aan een synth op dit jaar. :)

Ik zit als sinds januari ongeduldig te wachten tot het zover is. :D

Wegens gezinsuitbreiding kan ik dit jaar niet op vakantie. (de kat heeft gejongd en als ik 5 katten 2 weken in een pension moet stoppen is m'n vakantiegeld op...)

Wegens omstandigheden (zie de favo-car-thread voor fotografische uitleg) ben ik ook toe aan een nieuwe, fatsoenlijk auto. Ik verplaats me nu wel met een 300-euro-autootje, maar dat ding haalt de zomer ook niet meer.

En m'n mengdoos ruist ! Dus ook daarvoor moet ik vervanging hebben.

Vakantiegeld is dus toch al aardig gereserveerd.

Anders is mijn keuze, omdat ik deze zomer toch echt een keer op vakantie wil.
Het geld is altijd op gegaan aan verbouwingen of studiospulletjes, maar ik beloof beterschap!
Waarschijnlijk gaat het op aan een autotrip door denemarken en zweden (noorwegen misschien ook).
En ach ja... misschien ook wel aan een miciverb IV of eventueel een Quadraverb 2...

-C-

de naam zegt het al... daarvoor duz...

volgens mij heb ik dit onderwerp al eens eerder voorbij zien komen...

Origineel geplaatst door C738
Waarschijnlijk gaat het op aan een autotrip door denemarken en zweden (noorwegen misschien ook).
hey loik... A-ha of Abba land... mag deze punt-comma noiker ook een keer mee? :D vast niet...

Origineel geplaatst door 6 trak

volgens mij heb ik dit onderwerp al eens eerder voorbij zien komen...

Vorig jaar misschien ?? (ik geloof dat de meesten onder ons toen ook vakantiegeld kregen :D )

Origineel geplaatst door gemmetje
Vorig jaar misschien ?? (ik geloof dat de meesten onder ons toen ook vakantiegeld kregen :D )
Hahaha nieuw jaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen. 8o)

Origineel geplaatst door gemmetje
m'nutuulk... De Ist!

erm... ik zie trouwens dat ik op dit moment de enige ben die ook daadwerkelijk het geld aan vakantie besteed...
1 stem (monophone zeg maar) :D ...wij wachten met spanning op de uiteindelijke uitslag nutuulk...

Ik ga er ook voor op vakantie..
Ook al heb ik het geld al uitgegeven aan gear, tenminste een gedeelte...
Vakantie is gewoon goed op zijn tijd. Effe eruit, you know.

hmmm moeilijke keus, vakantie zal het dit jaar wel niet worden, maar de auto is wel aan vervanging toe....
en die moet net ook rond die tijd gekeurd worden. ik heb zoiets van als die erdoorheen komt met weinig kosten dan zou er wel eens een leuke synth (wat duurdere) aangeschaft kunne worden van het vakantiegeld... nog maar effe afwachten.

Wil het wel spenderen aan een ander mengpaneel of een nieuwe synth of effectapparatuur, maar er zijn nog zoveel dingen te doen aan ons huis ... en dat is van algemeen nut ;) en krijgt dus prioriteit :)

:doei:

Alles op rood. :)

En bij geluk BRASSEN!

De vorige keer stond mijn kamer opeens vol met Formant... Wat het dit maal gaat worden is nog onbekend..

dit jaar ga ik er echt op vakantie van geen aankopen meer :engel:
want dan kan ik echt in de schuur gaan slapen een boze vriendin daar valt niet mee te spotten

Ik krijg geen vakantiegeld (ondernemers moeten het maar zelf verdienen hé) maar ik ga zeker op vakantie met mijn vriendin, net zoals de voorgaande jaren.
Gewoon een kwestie van op de centjes letten en sparen. Dan kan er een heleboel.

Geen werk, geen vakantiegeld, geen uitkering.

Maar anderzijds: uit de matrix en eindelijk rust.

Ik ruil de dingen die ik nog heb, en dan zien we wel verder.

Mocht iemand een LEUK baantje (vrijwilligerswerk, of iets met muziek) weten voor mij in Maastricht....

Take care

EF

Origineel geplaatst door EternalFall
Geen werk, geen vakantiegeld, geen uitkering.

Maar anderzijds: uit de matrix en eindelijk rust.

Ik ruil de dingen die ik nog heb, en dan zien we wel verder.

Mocht iemand een LEUK baantje (vrijwilligerswerk, of iets met muziek) weten voor mij in Maastricht....

Take care

EF

1 mans bandformatie?

zoals :

http://www.guitarmachine.com/

Het geld gaat net zoals vorig jaar weer de studio in... was ik maar nooit begonnen met producen :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back