Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen interne sequencer, maar daar is een tr505 weer ideaal voor.Syncussion DRM-1: Super analoge drumbak die helaas de neiging heeft zichzelf te oversturen, maar aan de andere kant kun je daar ook supercoole effecten mee berijken... gooi em door een lekkere lompe distortion (Shark oid) en dan een of ander gilgeluid uit de 'multi' weg laten drukken door een kick...GengWHeeeeGengweheeee VETTT. Ding heeft 3 mooie toms/kicks, een 'multi', een snare, mooie hihats en een vette clap. De cymbal vinnink niet zo geweldig. Helaas niet te programmeren, maar 81 draaiknoppen maakt een hoop goed Geen interne sequencer, maar daar is een tr505 weer ideaal voor.

ga nu alsjeblieft geen machinedrum en drumstation vergelijken... drumstation is een drum MODULE die in je rack gaat hangen tussen andere zooi, machinedrum is een tabletop drum SEQUENCER die het hart van je setup kan zijn. als je enkel een triggerbak wil, dan is de machinedrum weggegooid geld en moet je de drumstation halen. wil je een zeer uitgebreide drumSYNTH met sequencer waar je stil van wordt, dan moet je de machinedrum halen. dan wordt je gelukkig, neem het van me aan!Origineel geplaatst door Havelock
machinedrum/drumstation (verschillen)
Als ik zo alles lees komt machinedrum wel als een van de beste uit de bus
en als
2de de Novation drumstation v2
Mijn vraag is:
wat zijn de grote verschillen zijn
want ik zoek namelijk nog een goede drum computer ?
...
Origineel geplaatst door avs
Luitjes,
Ik lees hier en daar dat de jomox niet realtime te editen is.
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik vanuit een sequencer niet de sounds uit dat bakkie via midi-cc kan tweaken?
avs
Origineel geplaatst door Blinx
Volgens mij moet je dat doen via sys sex maar het is wel mogelijk