VRAAG: Ediroll Orchestra probleem in Logic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Chazz

Darkening Worlds
Ik gebruik in Logic de vst plug in Ediroll Orchestra.
Gaat allemaal goed, totdat ik de volgende dag/ keer mijn opgeslagen .lso weer wil openen. Het nummer wat ik heb gemaakt komt tevoorschijn, alle geluiden kloppen, maar de instellingen van Ediroll Orchestra niet. Hij laat dan bijv ipv de violen die ik er in heb gezet weer het standaard eerste geluid horen (fluit)

Help me out, echt heeeel vervelend probleem en heb het al een half jaar. Nu eindelijk de kans om deze vraag te stellen (aangezien ik pas twee dagen op dit forum zit :engel: )

die heb ik helaas nooit gehad. Ik heb deze via een kennis van mij gehad.

Je vraagt wel heel erg veel,niet dat niet mag,van mij mag je ook gerust een crack gebruiken,maar vind het een beetje lame als je die gebruikt,om dan op het forum suport te gaan vragen.

Maar thats me..

hoezo is dat lame? Ik vraag toch geen support? Als iemand het weet zou het gewoon handig zijn.

Daarbij is deze vst een van de weinige NIET cracks die ik heb.

ok exuses dan....8D

Wat betref je probleem,kan met recall by midi te maken hebben,de preset.
Als jij in het verleden of heden een stel nieuwe plugs hebt geinstalleerd,kunnen deze bepaalde settings overulen.
Mischien ligt daar het probleem

Ik heb op het moment maar een stuk of zes VST's erin staan....ik ga ff kijken of ik er wat aan kan doen.
Ik weet ook niet of ik Orchestra zo ie zo dingen kan opslaan (en blijvend) ff proberen.

Thanx for the tip!

Enne....ik heb wel nog een stuk of dertig WEL cracks....op welk forum kan ik dan terecht als ik daar weer eens iets niet van snap? ;)

Ik ben heel erg veel bezig met Logic, daarom vraag ik zo veel :okdan:

Re: VRAAG: Ediroll Orchestra probleem in Logic

Origineel geplaatst door Chazz
Ik gebruik in Logic de vst plug in Ediroll Orchestra.
Gaat allemaal goed, totdat ik de volgende dag/ keer mijn opgeslagen .lso weer wil openen. Het nummer wat ik heb gemaakt komt tevoorschijn, alle geluiden kloppen, maar de instellingen van Ediroll Orchestra niet. Hij laat dan bijv ipv de violen die ik er in heb gezet weer het standaard eerste geluid horen (fluit)

Help me out, echt heeeel vervelend probleem en heb het al een half jaar. Nu eindelijk de kans om deze vraag te stellen (aangezien ik pas twee dagen op dit forum zit :engel: )

Je moet de setting van de Edirol plig apart saven.

ik heb het nu de .lso gewijzigd, en ik heb die setting een naam gegeven (en staat opgeslagen in de orchestral map die standaard word aangemaakt. Lijkt te werken......Hope so! Thanx

Als ik meer van dit soort vragen heb in de toekomst, op welk gedeelte van het forum kan/ mag ik ze dan stellen?

C ya :doei:

Bericht door een moderator:
Zie hiervoor de onderschriften bij de verschilende forums. Ik wil je er voor de goede orde opwijze dat synthforum.nl geen ondersteuning van illegaal gebruikte software ondersteund. Aangezien je probleem is opgelost sluit ik deze thread.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back