Housy / Nu skool breakbeats deuntje....

Dit klinkt lekker hoor

+
Die snares die bij 1.05 erin komen klinken grappig!
Ook dat gitaar achtige geluid is leuk gekozen.

-
de geluiden mogen IMO wel een stuk dikker, het klinkt nog wat dunnetjes

gr

Vind het wel een fris nummertje! alleen lijkt het aan het einde alsof je naar een heel ander nummer zit te luistern wel vaag! Verder niet echt wat op aan te merken mix klink helder.. t's alleen niet mijn ding... :okdan:

Lekker! Ben het wel met Tim eens eigenlijk.. Begin en einde lijkt wel (wat) anders, maar frisse goeie mix! Misschien aan het einde dat leadsound sampletje nog weer terug laten komen om dat begin-einde idee op te heffen?

Ja leuke track, ik kan die samples wel waarderen. Alleen sommige geluiden idd. iets dikker maken, beats, vooral de kick, zodat ie niet meer zo voortkabbelt. En misschien het hihatje eens even laten stoppen, dan kan je er daarna weer terug invlammen.
Het einde zou ik compleet omgooien, dat geluidje (steeldrum ?) wat 2 noten speelt vind ik persoonlijk nogal lelijk, en niet passend bij de rest v/d track.

Verder wel heel leuk ! Ik vind dat je tracks erop vooruit gaan !

klinkt leuk
leuke geluiden
leuk ritme
kortom... leuk :D

produktietechnisch een beetje droog alleen
effecten?

en die bas die er rond 2 minuten inkomt vind ik niet zo

Eej C-Code,

tracks worden inderdaad beter...
geluiden en samples zijn leuk en klinken niet verkeerd.

Ik mis alleen nog een beetje structuur en opbouw in de track..

Lijkt me wel leuk om een remix te maken van deze track.
Als je dat wat vind, moet je de samples/loopjes maareens doormailen..

Er zitten erg coole soundjes in! 8)

Ik vind de bass alleen niet altijd even geslaagd. Ik zou 'm iets funkier maken.

Tevens mist de track idd een beetje structuur. Misschien kun je proberen het laatste gedeelte al eerder te introduceren en dat af te wisselen met hetgeen waar het mee begint, of meer als een soort break te gebruiken.

Maar ik vind 'm ook leuk. :okdan:

Back