Rappers niet racistisch? Misschien niet allemaal zo erg als P.E. vroeguh. Die riepen bij wijze van spreken zelf op om alle blanken de zaal uit te meppen.
Als er één muziekstroming is waarbij aangezet wordt tot geweld (als je daar vatbaar voor bent dan) en rassenhaat dan is het wel rap. En dan bedoel ik niet die gladde boys op TMF.
Of wou je zeggen dat ICE-T met Body Count en Cop Killa een uitzondering was?
rassenhaat in rap raar heb dat nooit zo gezien...waarom liepen vroeger een hoop blanke kids en zelf rockers rond met PE shirtjes...PE had geen probleem met blanke mensen maar met de blanke Amerikaanse regering die zorgde voor slechte situaties in achterwijken, zorgde voor vele problemen...en vergeet niet dat chuck d proffesor griff PE heeft uitgezet na het maken van anti-semetische opmerkingen...pro black is niet altijd anti white al kan ik wel begrijpen dat dat voor sommige mensen zo lijkt....maar dr zijn helaas ook gevallen van racistische rap, en daar ben ik op tegen, maar dit lijkt me niet representatief voor een hele stroming toch?
copkilla was tegen extreem politiegeweld bedoelt....je kunt een hoop zeggen maar de politie trad die tijd gewoon heel excessief geweldadig op tegen bepaalde rassen in bepaalde buurten...
maar het ligt er natuurlijk zoals bij elke muzieksoort aan wie waarvoor vatbaar is...toch zijn de meeste jongens die naar hiphopluisteren de meest linkse mensen die ik ken, die absoluut geen problemen hebben met andere rassen.

[/B]
hij verzint die tekst niet zelf.
, ik dacht dat het 10 jaar na dato toch wel gedaan was...