Vlex
Wa zeggie baard?
Origineel geplaatst door Draakje
Kut,Kut, kut!!!
Ik had dus een hele uitleg neergetiept over hoe het principe werkte van die uccaps midibox, echt een hele uitleg voor zover ik het begreep, maar met het plaatsen van die afbeelding ging iets mis en nou is al mijn text kwijt. Die bak hierboven is dus een vette midicontroller die volgens dit principe is gebouwd. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn verhaal nog een keer op te tikken, dus probeer ik het ff heel kort uit te leggen. Je bouwt een core print, een klein printje waar je die PIC op soldeert. Die core print zorgt voor de besturing/communicatie van je apparaat. Aan die core print hang je allemaal losse modulletjes, afhankelijk van wat voor een apparaat je wilt bouwen. Je hebt een moduletje (AIN) waar 32 analoge ingangen aan gekoppeld kunnen worden. Voor een midibox met 64 pots hang je dus twee AIN modulletjes aan je core print. Je hebt een moduletje voor een LCD scherm, een moduletje voor opslag, een moduletje om MTC weer te geven, een usb module om je bak via usb aan je computer te hangen enz. Aan een core module kun je het volgende hangen:
up to 128 digital inputs
up to 128 digital outputs
up to 64 analog inputs
character and graphical dotmatrix LCDs
BankSticks (IIC EEPROMs)
one MIDI In, one MIDI Out, optionally as to-COM interface
Het geheel is een stuk onduidelijker als bij die doepher dingen, maar de mogelijkheden zijn ook veel groter en breeder, geloof ik.
dat laatste vooral ja
w000t via usb, das wel echt heel erg tegek! ben ook helemaal leip van het idee om er een keyboard aan te hangen... wHElp 

2x PE 1x MKE = 276euro, en dan moet ik nog onderdelen hebben....