wie overtuigt mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit moet echt één van de meest ranzige welkomstthreads ooit zijn.

Nou ja.

WELKOM! :D

En hier gaat het dus allemaal om:
P-514.jpg

Origineel geplaatst door hansbakker
geen antwoord meer van mokkeltsie.... :S

waar is ze nou?

Profiel gekeken? 5 havo, dus hopelijk voor haar zit ze op school nu...

Origineel geplaatst door Cheimoon

:dubbel: typische loverboy-actie dit ! die zoeken nl ook meisjes die vallen voor hun dikke auto.

(of dat bij muzikantes ook werkt met stapels synth's, moet nog blijken ;) )

Origineel geplaatst door Cheimoon
P-514.jpg

Hier moet ze idd wel warm van worden, Cheimoon! Is het niet van dat prachtige hout, dan wel van de klank
8o + oude houten Moog --> :luv:

Origineel geplaatst door gemmetje
:dubbel: typische loverboy-actie dit ! die zoeken nl ook meisjes die vallen voor hun dikke auto.

(of dat bij muzikantes ook werkt met stapels synth's, moet nog blijken ;) )

:dubbel:

Jij moet dat weten trouwens; jullie hadden toch zangeressen in de band? ;)

Re: wie overtuigt mij?

Origineel geplaatst door mokkeltsie
Daarom een taak aan jullie allemaal: overtuig mij dat electronische muziek ook échte muziek is!

...friesland kwam je weg toch?

'k Probeer het niet eens...

:P

-C-

poehoeehhh

poehoeehhh

Hello mensjes,

Damn! Wat veeeeeel reacties! Kool dat er ook nog koole mensen zijn...tegen anderen kan ik zeggen: Jemig, ik bedoel het allemaal niet zow kwaad :S'
Maar ik heb nu niet zoveel tijd om een heel verhaal neer te gaan zetten: idd naar school geweest en zometeen aan't werk: belmiep. jeuh jeuh.
Maar euhm...ik ben hier NIET gekomen om het domme sletje uit te hangen. Ik hou van muziek jah! alle soorten! was meer een grapje gewoon..kijken wat jullie zouden doen hiermee.

Ik heb vijf jaar in een band gespeeld waar ik veel optredens mee had, ik schrijf al heel lang eigen liedjes, tekst en muziek, ik heb een cd ermee opgenomen, zeg mar, proffesioneel. naja...wat ik hiermee wil zeggen is niet van 'kijk mij met mijn geweldige prestaties..' maar gewoon: ik ben zelf ook muzikantje en niet dom ofzo. ik kom hier niet om aandacht te trekken ofzo. ik kan ook wel praten hoor. ben niet een dom blondje ofzo :S naja..was vroeger wel blond...anyhow...ik vind het kool dat er wel mensen waren die er echt op in zijn gegaan. thank you!

Maar nu moet ik gaan.

Sorry voor alle onrust die ik blijkbaar heb gemaakt. :)

groetjes, Marike (omdat mokkeltsie weer te viez zou zijn..damn! das gewoon 'mooi meisje' int Fries, wat ik al vanaf mijn twaalfde gebruik juist door zelfspot en omdat ik 'm overal kan gebruiken)

Nog een serieus vraagje dan:

Zou het kunnen dat ik je ooit met een band op heb zien treden in Eindhoven bij een soort van talentenjacht ofzo ?
(volgens mij was het de regio-popprijs.......)

Re: poehoeehhh

Re: poehoeehhh

Origineel geplaatst door mokkeltsie
zometeen aan't werk: belmiep. jeuh jeuh.

Om te voorkomen dat je mij gaat bellen, bij deze alvast de antwoorden

1. Nee ik wil geen proefabbonementen op het Rotterdams dagblad, de Friese doorloper c.q. afzetter, de Volkskrant, etc.
2. Nee ik wil mijn hypotheek niet omzetten naar een ogenschijnlijk veel duurdere
3. Nee ik interesseer mij niet voor het eventuele pensioengat wat mij te wachten staat wanneer ik 65 ben
4. Nee ik wil niet "goedkoop" geld lenen
5. Ik heb al tele-2
6. Nee ik wil geen gratis boxershort

7. Ja, ik wil wel een proefabbonement op de interface/penthouse:D

Goeidag

Belmiep? Hmmm..zz... te makkelijk.

Maar niet wouwen maar gewoon luisteren.
https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=42

Muziek die door ons mensjes gemaakt is.

En weest gewaarschuwd. Als je eenmaal de smaak van synthesizers te pakken krijgt om echte muziek mee te maken dan is het een verslaving waar je de rest van je leven aan vast zit.

(moet ik hier nu nog een linkje van Cikira bij zetten dan?)

Origineel geplaatst door kymo
Muziek is geluid T.o.v. tijd (Simpel ! )

De dimensionele drager van geluid ìs al tijd, altijd.
Een geluidsgolf is een beweging in tijd, geluid kan daarom niet iets
ten opzichte van tijd zijn.

Zo, mokkelerinnetje, je ziet dat er hier ook een paar irritante
betweters rondlopen; laat je echter door zulke verzuurde grauwpraters
niet ontmoedigen en door mij wel het minste.

Welkom aan ons eerste vrouwelijk lid!

Hoera...., hoera..., hoera...!!!
ISPdeRuiter

Ik speel gitaar (el + ac), virtueel analoge synths en een sampler. Ben van mening dat het goed beheersen van elektronische instrumenten (elektrische gitaar doet ff niet mee dan he) net zoveel zweet en tijd kost als het bespelen van een 'gewoon normaal (electro)acoustisch' instrument. Indien je het een beetje origineel wilt maken......... en wie wil dat niet

Daarnaast wordt de compositie weleens vergeten. Vaak maak je in je uppie toch een hele nieuwe compositie met bas, leads, drums etc. Daarvoor is enige muzikale en technische kennis owel handig. BTW Mozart schreef ook partijen voor instrumenten die hij zelf niet bespeelde. Bovendien werden dergelijke muziekstukken ook nootje voor nootje op papier gezet. Net als nu mensen met MIDI.

Bij elke vorm van muziek moet ik soms verveeld gapen en soms word ik geraakt. Of het nu 'computermuziek' is of louter acoustisch. Het gaat uiteindelijk om het overbrengen van emotie. Maar,..... als dat live moet dan zie ik liever een ouderwetse band ipv iemand achter stapels elektronische dozen.

Het mooie van m'n gitaren is trouwens dat ze nooit crashen ;)

Origineel geplaatst door gemmetje
Saskija, PAK 'M !! :D

Gemmetje, je bent me iets te blij :D

(ik spreek voor iedereen mode)

He Mokkeltietje is het niet mogelijk dat ik eens langs kan komen,en jouw eens haarfijn de kneepjes van de electronische muzieik kan uitleggen. Tevens praat het wat makkelijker en ik neem desnoods ook wat hulpmiddelen mee zodat je er ongeveer wat bij voor kunt stellen. Ik zeg altijd muziek moet je voelen.

:koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back