poehoeehhh
poehoeehhh
Hello mensjes,
Damn! Wat veeeeeel reacties! Kool dat er ook nog koole mensen zijn...tegen anderen kan ik zeggen: Jemig, ik bedoel het allemaal niet zow kwaad :S'
Maar ik heb nu niet zoveel tijd om een heel verhaal neer te gaan zetten: idd naar school geweest en zometeen aan't werk: belmiep. jeuh jeuh.
Maar euhm...ik ben hier NIET gekomen om het domme sletje uit te hangen. Ik hou van muziek jah! alle soorten! was meer een grapje gewoon..kijken wat jullie zouden doen hiermee.
Ik heb vijf jaar in een band gespeeld waar ik veel optredens mee had, ik schrijf al heel lang eigen liedjes, tekst en muziek, ik heb een cd ermee opgenomen, zeg mar, proffesioneel. naja...wat ik hiermee wil zeggen is niet van 'kijk mij met mijn geweldige prestaties..' maar gewoon: ik ben zelf ook muzikantje en niet dom ofzo. ik kom hier niet om aandacht te trekken ofzo. ik kan ook wel praten hoor. ben niet een dom blondje ofzo :S naja..was vroeger wel blond...anyhow...ik vind het kool dat er wel mensen waren die er echt op in zijn gegaan. thank you!
Maar nu moet ik gaan.
Sorry voor alle onrust die ik blijkbaar heb gemaakt.
groetjes, Marike (omdat mokkeltsie weer te viez zou zijn..damn! das gewoon 'mooi meisje' int Fries, wat ik al vanaf mijn twaalfde gebruik juist door zelfspot en omdat ik 'm overal kan gebruiken)