sander
_
Origineel geplaatst door pt.
Heb net zoiets besteld van HAMA (www.hama.de) voor ongeveer 50 euro. Het is een IDE cardreader aan die compactflash etc leest. Ik weet niet of het werkt maar dat laat ik wel weten.
Patrick.
Zo das relax. Laat maar weten ja. Ik weet dat je de interne IDE aansluiting niet voor een harddisk kan gebruiken. Daarvoor moet je de interne SCSI aansluiting gebruiken. Als het goed werkt heb ik ook wel intresse. Het scheelt je toch een zipdrive om live mee te nemen. En dan hoef je ook niet bang te zijn dat je zip het bijvoorbeeld niet zou doen.
Ook wordt een MPC1000 dan helemaal niet meer zo interessant. Kijk als je een koffer hebt, neem je een MPC2000 ook zo makkelijk mee overal heen. Effecten komen bij mij uit externe effectapparaten. Editen van samples doe ik op pc.
En met zo'n cardreader erin en een kaartlezer op je pc is het uitwisselen echt een fluitje van een cent!.
Daarnaast is het rechtopstaande display van de 2000 echt ideaal. De hold op de noterepeat en het automatisch verdelen van samples over je toetsenbord. Allemaal dingen die de 1000 niet heeft. En in 32MB kan je zoveel kwijt.
Laatst gewijzigd: