steinberg vst's...goed slecht?!?!

1) meeste die ik ken niet voor mijn smaak, Virtual Grand (piano) is wel ok
2) bijna allemaal wel, maar ze zijn niet zo heel erg duur tov concurrenten
3) ik neem dat je weet dat illegale software hier geweerd wordt?

Steinberg vst's heb ik zelf niet, wel VST instrumenten en VST effecten maar dan van andere bedrijven of hobby-isten.
Bijna alle VSTi en VST kunnen in fruityloops worden gebruikt, sowieso in fruityloops studio kan dat wel.
Je moet hiervoor gewoon je VST's installeren en simpelweg in fruity aangeven (bij settings ofzo) waar de VST plugin map te vinden is op je harde schijf ! Ik gebruik zelf t liefst speeltjes van native instuments ! erg goede shit hebben die !
kopen dus !!!! hopelijk is dit ook een beetje antwoord op je vraag.

Ik ben zelf helemaal niet te spreken over Steinberg's eigen VSTi's (op de nieuwe romplertjes van ze na dan)
Qua Synthese vind ik het echt bout...
WEL moet ik erbij zeggen dat ik vind dat Steinberg soms wel met DE ideen komt maar ze niet goed kan uitwerken qua algoritmes dan.
Als je dan toch voor een ''Synth'' plug wilt gaan zou ik eerder bij Native Instruments gaan kijken.

Origineel geplaatst door fuse
1) meeste die ik ken niet voor mijn smaak, Virtual Grand (piano) is wel ok
2) bijna allemaal wel, maar ze zijn niet zo heel erg duur tov concurrenten
3) ik neem dat je weet dat illegale software hier geweerd wordt?

Ja dat weet ik fuse, en terecht. Ik vroeg me dus ook eerlijk af of deze dus illegaal zijn. ja dus.8>

bedankt voor je reactie

Origineel geplaatst door Kevin
Ik ben zelf helemaal niet te spreken over Steinberg's eigen VSTi's (op de nieuwe romplertjes van ze na dan)
Qua Synthese vind ik het echt bout...
WEL moet ik erbij zeggen dat ik vind dat Steinberg soms wel met DE ideen komt maar ze niet goed kan uitwerken qua algoritmes dan.
Als je dan toch voor een ''Synth'' plug wilt gaan zou ik eerder bij Native Instruments gaan kijken.

ok tnxxx

Nu er dan eindelijk een nieuwe pc komt, wil ik met fruity loops mijn muziek software matig gaan uitrbreiden. En goede vst's lijken me dan belangrijk.

Back