FreeBee 303 softwarekloon

JohnnyBusca

rocket scientist
Deze software 303 is eigenlijk wel erg vet.

http://www.student.tdb.uu.se/~mija7327/vintage.html

Gewoon van het FM filter afblijven en geen sub osc.... Lekkere 303 :)

freebee_small.jpg

tikje crash gevoelig en geen midi :(
verder erg lekker!

Klinkt lekker dit. Inderdaad wat crashy hier en daar, maar toch wel goed. Alleen de beats huppelen er wat achteraan lijkt wel.

Nope... Mee oneens.... BAN VSTI!!!!!! bullshit... allemaal... bagger..
Dit is een mooie standalone.

sorry... Ik ben weg.....

hoezo bullshit? zou toch perfect zijn als je dit in bijvoorbeeld cubase kan mee laten lopen op zijn eigen sequencer. Wat is daar mis mee? Vergroot alleen maar de mogelijkheden vind ik.

Dit is een product van een freak (zonder VST flauwekul)

Dit bewijst maar weer dat freaks beter dingen maken dan commerciele programmeurs. Laat rebirth dit maar namaken in een VSTi versie.

Sorry.... Ik ben tegen alle softsynths behalve deze omdat ie zo goed is... Dat ie geen vstiejvasjgjkh standalone gebabbel heeft, maakt mij niet minder vrolijk..

oooh nee, mij ook niet hoor, maar het had leuk geweest. Tegen softwaresynths zijn AHAHHAHA. Heb je al een comité opgericht?

Origineel geplaatst door EDP
nah bij mij werkt ie niet.

Je moet wel op de goeie startknop klikken, anders krijg je foutmeldingen. Niet op die knopjes boven in dus, of deed je dat ook niet?

Ik ben gewoon geil op 303s... Denk ik, en natuurlijk op de volgende dj van sonic planet.. ;)

Origineel geplaatst door BCA303

Je moet wel op de goeie startknop klikken, anders krijg je foutmeldingen. Niet op die knopjes boven in dus, of deed je dat ook niet?

nou wat een k*t softsynth zet er dan geen knoppen neer als ze toch niet werken, de hoeveelste 303 clone is dit nu eigenlijk al?

[off-topic] ik krijg zo langzamerhand grijze haren van die voicegreetz [off-topic]

Origineel geplaatst door sh101
dit zou nog vetter en beter in een vsti jasje passen inc de seq:)
dat zou perfect zijn

:)

Inderdaad....erg jammer....het klinkt als een programma waar veel tijd in is gestoken.

Back