vinyl: Phoenix - If i ever feel better

djtuan

Nieuwkomer
Ik ben al heeeel lang op zoek naar de volgende plaat: Phoenix - If I ever feel better, het gaat mij om de mix If I ever feel better I'll go to the disco door The Buffalo Bunch. Is al van een paar jaar geleden uitgebracht op Source, Virgin en Blanco Y Negro. Wil er een leuk prijsje voor betalen.

MadR: Thanx :okdan: voor je reply, maar heb er jammer genoeg niet veel aan...

Syntesizer11, thanx. Hij stond er inderdaad tussen. Heb m gelijk besteld, nu hopen dat het allemaal goed gaat. Heb jij goede ervaringen met GEMM-bestellingen? Ik geloof dat zij tussenpersoon zijn tussen koper en verkoper toch?

Origineel geplaatst door djtuan
Syntesizer11, thanx. Hij stond er inderdaad tussen. Heb m gelijk besteld, nu hopen dat het allemaal goed gaat. Heb jij goede ervaringen met GEMM-bestellingen? Ik geloof dat zij tussenpersoon zijn tussen koper en verkoper toch?

Ik zoek de site van de verkoper en bestel dan rechstreeks, dat vind ik zelf makkelijker. Altijd goede ervaringen gehad met de verkopers. Wat je het best wel doet, is vragen of ze de plaat in stock hebben, anders moet je soms wel heeeeel lang wachten (en natuurlijk moet je eerst betalen ...).

Thanx, ik was al een tijdje op zoek naar een site voor moeilijk te verkijgen platen.

cool! ik ga die site ook eens bekijken, ik zoek al heel lang een aantal dingen van Thomas Bangalter... (en ook van guy-manuel de homem-christo)... misschien dat ze daar hun vinyl hebben.

Back