Breezerboy

het nummer zou wel wat kunnen worden.
maar dan moet je meer doen dan alleen maar "jammen". en misschien
eens wat meer aandacht besteden aan hoe je bepaalde elementen
in een track op elkaar afstemt. want het klinkt wel een beetje te druk
op bepaalde plaatsen.ik weet niet of je dit op vynil wil laten
persen ofzo. maar als je dat wil doen zou ik toch zeker nog eens de track
onder handen nemen.

het nummer begint lekker, maar het loopt op een gegeven moment veel te vol met synths, een rotzooitje. Ik zou flink gaan snoeien. Schrijven is schrappen, en muziek schrijven is geen uitzondering. Overstuurde drums nemen ook meer ruimte in in de mix dan cleane drums.

Thanks, ja het is gewoon ff snel opgenomen. Is niet iets waar ik verder nog wat aan kan of wil doen.
Heb niks opgeschreven ofzo. Wet dus niks meer van de instellingen, toetsen die ik gedrukt heb, etc.
Ik vindt em ook wel ok. Misschien dat ik een paar kleine dingetjes eruit kan knippen. (is wel vaak lastig met 1 audiofile).

Gave track Sander. PSS2010 / oude Inter-fered /Fanon Flowers weet ik veel feel.

Die slepende cq slewende synth lijkt net een soort trek harmonica :D..dat is de 101 die is gesequenced...of een Juno 60 met arpeggiator?

Nu moet je alleen nog een Smirnoff Ice track maken dat hadden ze daar ook.

:dj:

Origineel geplaatst door sander
Thanks, ja het is gewoon ff snel opgenomen. Is niet iets waar ik verder nog wat aan kan of wil doen.
Heb niks opgeschreven ofzo. Wet dus niks meer van de instellingen, toetsen die ik gedrukt heb, etc.
Ik vindt em ook wel ok. Misschien dat ik een paar kleine dingetjes eruit kan knippen. (is wel vaak lastig met 1 audiofile).

mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom jij je tracks hier post? elke keer geef je nl hetzelfde antwoord op de mensen die de moeite nemen om te luisteren en feedback te geven: "ik vinnem wel ok zo" ....

Voor de hoeveelheid gear die je hebt, vind ik hem behoorlijk 'leeg'...
gooi er eens een tapijt onder en een extra arpegiootje ofzo???

Maar de sounds zijn wel OK, maar weinig variatie in de sounds zelf...alleen beetje erg hard opgenomen volgens mij ??? :confused:

Origineel geplaatst door olafmol
mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom jij je tracks hier post? elke keer geef je nl hetzelfde antwoord op de mensen die de moeite nemen om te luisteren en feedback te geven: "ik vinnem wel ok zo" ....

Nauw ja, iedereen weet onder hand wel dat ik toch niks wijzig omdat ik het dan opnieuw moeten maken en dat doe ik niet. Dus tips, suggesties, etc kan ik toch niks mee. Gewoon zeggen of het leuk is of helemaal niks is voldoende.
Overigens waardeer ik sommige feedback wel hoor en denk ik van hee daar zou ik bij een volgend nummer rekening mee kunnen houden. Maar meestal ben ik die tips toch al weer vergeten bij dat volgende nummer :D.

Origineel geplaatst door smackos
Die slepende cq slewende synth lijkt net een soort trek harmonica :D..dat is de 101 die is gesequenced...of een Juno 60 met arpeggiator?

Nu moet je alleen nog een Smirnoff Ice track maken dat hadden ze daar ook.

:dj:

Trek harmonica :). Das denk ik de J-60 sequencer die door de 808 getriggert wordt. En dan zit er nog een flanger en pitch shift omlaag overheen geloof ik. De strings die je later hoort komen van de andere juno.

Maak jij effe die Smirnoff Ice track voor de B kant ;)

Nauw ja, iedereen weet onder hand wel dat ik toch niks wijzig omdat ik het dan opnieuw moeten maken en dat doe ik niet. Dus tips, suggesties, etc kan ik toch niks mee. Gewoon zeggen of het leuk is of helemaal niks is voldoende.
Overigens waardeer ik sommige feedback wel hoor en denk ik van hee daar zou ik bij een volgend nummer rekening mee kunnen houden. Maar meestal ben ik die tips toch al weer vergeten bij dat volgende nummer :D.

ok dan weet ik dat ;)

Komt deze op de nieuwe plaat?

Want dit is een geheide party knaller op de dansvloer.

accordeon.gif

Origineel geplaatst door 6 trak
ben onderhand wel wat gewend qua werk des sendex... maar erm... dit vind ik werkelijk nix... :erm:

Hoe kom je nu ineens in dit ouwe topic terecht?? De laatste reply is uit maart?

Origineel geplaatst door smackos
Komt deze op de nieuwe plaat?

Want dit is een geheide party knaller op de dansvloer.

Misschien wel. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik em zelf nog wel ok vindt.

Misschien wel. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik em zelf nog wel ok vindt.

Ik zou het niet doen. Zo'n plaat zou mij eerder de dansvloer af jagen. Het begin is tot daar aan toe, dat trek ik nog wel met wat wodka op ofzo, maar als het zo chaotisch en disharmonisch wordt... In deze track werkt de normaal positief uitwerkende zomaar-ff-opgenomen sfeercharme juist tegen je; het krijgt juist deze keer de waarde van iets waar niet naar omgekeken is. Een weggegooid frietenbakje ofzo.

(Nou schets ik het ff overtrokken om het verhaal luister bij te zetten)

Heb ook wel 's echt goeie tracks van je gehoord... deze past daar helemaal niet bij.

Niet naar DOB luisteren Sander :D..die is gewoon niet ghetto genoeg...waarschijnlijk een vieze trance DJ waarbij alles perfect moet klinken :D

De track zal iedereen laten jacken als nooit te voren. een chicago ROUT! Chaos & disharmonie is juist de essentie van JACK!

Het zou eeuwig zonde zijn als die track er niet op komt Sander.

Allez, ik probeer je morgen nog wel te overtuigen ;)

Ik vind de eerste (kleine) 2 minuten wel aardig; de rest vinnik niks.

Wat een baggerzooi!

Klinkt als een peuter die aan de oppas ontglipt en papa's hobbykamertje ontdekt en wat knoppen indrukt!!

grote verschil is dat die peuter het nog beter zou doen, want dit is werkelijk niets

Mijn 2 poezen zouden het beter kunnen wanneer ze over mijn apparatuur zouden lopen

Ik zie dan mijn trek weer geweldig wordt gewaardeerd. Ik ben altijd enorm blij met zulke postieve feedback.
Dan weet ik tenminste dat ik goed bezig ben. :D

Back