hardcoreslavery
Hardcore Junky
download hier mn nieuwste track en zeg ff wa je dr van vind of wat dr moet veranderen volgens jou 
Alphonyx - Fuck You All
thnx

Alphonyx - Fuck You All
thnx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Gewèldig!
Laat maar zo.
Is niet echt 'mijn' muziek, maar vind 't wel af & toe gaaf om te horen/maken!
Origineel geplaatst door hardcoreslavery
Fuck You All

Origineel geplaatst door Kevin
Dank je ! Jij ook van hetzelfde![]()

nu lijkt het of je aggresieve nazi bent die iedereen af wil rossen
of ja, dat gevoel krijg ik bij een titel als Fuck You All
maar ja dat kan natuurlijk iets persoonlijks zijn.
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Ik vraag me wel eens af, waarom altijd die agressiefe titels bij hardcore? Maakt het het nummer beter? Doe es een keer een liefdevolle titel mannu lijkt het of je aggresieve nazi bent die iedereen af wil rossen
of ja, dat gevoel krijg ik bij een titel als Fuck You All
maar ja dat kan natuurlijk iets persoonlijks zijn.
Kan
die verdomde poepschool ik geef later mijn feedback wel, niet dat je er superveel aan hebt, want ik bak zelf niets van muziek maken, maar toch...![]()
Grtz Mike

Origineel geplaatst door endonyx
eej nog een onyx fan![]()
zal hem thuis eens beluisteren![]()

) kan ik dit wel waarderen..Origineel geplaatst door The Unholy
Ik vind jouw stijl nog het meest lijken op die trancecore van het cenobite label, zul je vast wel kennen.
Het was je bedoeling om een nummer in de hedendaagse stijl te maken, dat is je alleen niet echt gelukt.
Met harder bedoel ik niet zo zeer sneller, eerder nog langzamer, met hardere kicks en scherpere geluiden. Ik zal je als voorbeeld een nummer van mezelf laten horen, dat een beetje in die stijl gemaakt is. Het is nog lang niet af en ik zeg ook niet dat ie beter is dan die van jou, maar alleen om je te laten horen wat ik bedoel. Hij stond trouwens ook in de 'post hier je meest gewaardeerde hardcore track' tread(waar ik van jou niks heb gezien geloof ik?)
Rain
Hoor je het verschil?
Succes![]()

Trancecore jah.....ik wist niet dat ze dat zo noemden maar ik heb nog een cdtje van cenobite (machines in motion) wat ik nu nog altijd één van de vetste cdtjes vind. En dat is dus die trancecore hmmmmm. Ik Vind t wel grappig dat je dat zegt. Ik kan zelf niet echt zeggen waar mijn tracks t dichtste bij liggen....is per track natuurlijk ook verschillend.
tjah als ik naar dat nummertje van je luister hoor ik idd het verschil wel.....is duidelijk in de hedendaagse hardcore styl jah. Ik krijg dat alleen nooit voor elkaar.....ook niet als ik t vantevoren wil....moet denk ik meer gericht gaan luisteren en echt opletten hoe zo'n nummer opgebouwd word enzo....

Origineel geplaatst door The Unholy
Dat cd'tje heb ik ook ja, erg goed...
Het ligt er ook voor een deel aan wat voor geluiden je gebruikt. Met fruity loops kun je best leuke geluiden maken denk ik? Kijk anders eens naar een vst synth als de v-station.... Gewoon lekker knoppen draaien(met je muis dan), daar hebben de meeste het mee geleerd![]()

Origineel geplaatst door Diversion
opbouw is wel goed...vind de kick alleen niet kicken.
het is nu woom woom maar het moet Boom Boom zijn hehe![]()
Geef de kick meer attack zodat hij meer beukt straks
Voor de rest is het een leuk trackje![]()
jah...klopt...kick moet idd meer stampen...meer punch hebbe maar ik weet niet hoe ik dat kan doen. Ik gebruik eigelijk altijd standaard samples voor de kick en voeg hier evt. een heel klein beetje reverb aantoe en natuurlijk wat compressie...maar hoe kan ik een bestaande sample meer attack geven?? lukt niet denk iik ofwel. ik zou niet weten hoe...misschien met cool editpro maar danzou ik nog niet weten hoe......heeft er iemand advies over hoe ik dat aan kan pakken??