Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

hardcoreslavery

Hardcore Junky
download hier mn nieuwste track en zeg ff wa je dr van vind of wat dr moet veranderen volgens jou ;)

Alphonyx - Fuck You All

thnx

:D Gewèldig!

Laat maar zo.

Is niet echt 'mijn' muziek, maar vind 't wel af & toe gaaf om te horen/maken!

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Gewèldig!

Laat maar zo.

Is niet echt 'mijn' muziek, maar vind 't wel af & toe gaaf om te horen/maken!

:okdan: ghewhehehehe supergoed!!

Re: Re: Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

Re: Re: Alphonyx - Fuck You All [Hardcore]

Origineel geplaatst door Kevin
Dank je ! Jij ook van hetzelfde :mega:

ghehehehehe........niet persoonlijk bedoeld hè!!! :bekdicht:
;)

Ik vraag me wel eens af, waarom altijd die agressiefe titels bij hardcore? Maakt het het nummer beter? Doe es een keer een liefdevolle titel man :luv: nu lijkt het of je aggresieve nazi bent die iedereen af wil rossen :mexico: of ja, dat gevoel krijg ik bij een titel als Fuck You All :D maar ja dat kan natuurlijk iets persoonlijks zijn.

Kan nu ff het nummer niet luisteren zit op die verdomde poepschool ik geef later mijn feedback wel, niet dat je er superveel aan hebt, want ik bak zelf niets van muziek maken, maar toch...:biertje:

Grtz Mike

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Ik vraag me wel eens af, waarom altijd die agressiefe titels bij hardcore? Maakt het het nummer beter? Doe es een keer een liefdevolle titel man :luv: nu lijkt het of je aggresieve nazi bent die iedereen af wil rossen :mexico: of ja, dat gevoel krijg ik bij een titel als Fuck You All :D maar ja dat kan natuurlijk iets persoonlijks zijn.

Kan
die verdomde poepschool ik geef later mijn feedback wel, niet dat je er superveel aan hebt, want ik bak zelf niets van muziek maken, maar toch...:biertje:

Grtz Mike

tjah....ik ben meestal niet zo goed in t verzinnen van een toepasselijke naam dus heb ik maar gekozen om het nummer de naam te geven van een sample die ik gebruikt heb....vandaar!! heeft trouwens nix met nazi's te maken.
en elke feedback is welkom dus laat maar komen ;)

eej nog een onyx fan ;)

zal hem thuis eens beluisteren :)

Origineel geplaatst door endonyx
eej nog een onyx fan ;)

zal hem thuis eens beluisteren :)

ghehehe jah idd!!

ik typte de naam die ik eerst had verzonne perongeluk verkeerd (Alphynex -> Alphonyx) en dat klonk veel beter hoewel ik t nog steeds n kutnaam vind......ben nie goed in t verzinne van n goeje naam maar ik kom misschien nog wel n keer iets tege ghehehehe....lekker interressant!! :D

Ik vind jouw stijl nog het meest lijken op die trancecore van het cenobite label, zul je vast wel kennen.
Het was je bedoeling om een nummer in de hedendaagse stijl te maken, dat is je alleen niet echt gelukt.
Met harder bedoel ik niet zo zeer sneller, eerder nog langzamer, met hardere kicks en scherpere geluiden. Ik zal je als voorbeeld een nummer van mezelf laten horen, dat een beetje in die stijl gemaakt is. Het is nog lang niet af en ik zeg ook niet dat ie beter is dan die van jou, maar alleen om je te laten horen wat ik bedoel. Hij stond trouwens ook in de 'post hier je meest gewaardeerde hardcore track' tread(waar ik van jou niks heb gezien geloof ik?)

Rain

Hoor je het verschil?

Succes:biertje:

Mwuaa vind de titel niet origineel maar hij klopt wel.....

Met all voel ik me ''aangesproken''
Het woord Fuck in meervoud ''fokken'' vinnuk ook wel oke :D

Maar goed ff over de track tja lekker ragguh ik als EX hardcoreventje (begintijd Thunderdome 1 :D ) kan ik dit wel waarderen..

Maar nog ff over de titel op zich wel een goed punt waarom die titel's altijd zo aggresief overkomen maar zo vind ik de muziek ook klinken zou een beetje raar zijn als het nummer ''Liefde in de achtertuin'' heet (en dat met al dat geschreeuw wat moeten de buren wel niet denken :confused: )

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik vind jouw stijl nog het meest lijken op die trancecore van het cenobite label, zul je vast wel kennen.
Het was je bedoeling om een nummer in de hedendaagse stijl te maken, dat is je alleen niet echt gelukt.
Met harder bedoel ik niet zo zeer sneller, eerder nog langzamer, met hardere kicks en scherpere geluiden. Ik zal je als voorbeeld een nummer van mezelf laten horen, dat een beetje in die stijl gemaakt is. Het is nog lang niet af en ik zeg ook niet dat ie beter is dan die van jou, maar alleen om je te laten horen wat ik bedoel. Hij stond trouwens ook in de 'post hier je meest gewaardeerde hardcore track' tread(waar ik van jou niks heb gezien geloof ik?)

Rain

Hoor je het verschil?

Succes:biertje:

Trancecore jah.....ik wist niet dat ze dat zo noemden maar ik heb nog een cdtje van cenobite (machines in motion) wat ik nu nog altijd één van de vetste cdtjes vind. En dat is dus die trancecore hmmmmm. Ik Vind t wel grappig dat je dat zegt. Ik kan zelf niet echt zeggen waar mijn tracks t dichtste bij liggen....is per track natuurlijk ook verschillend.

tjah als ik naar dat nummertje van je luister hoor ik idd het verschil wel.....is duidelijk in de hedendaagse hardcore styl jah. Ik krijg dat alleen nooit voor elkaar.....ook niet als ik t vantevoren wil....moet denk ik meer gericht gaan luisteren en echt opletten hoe zo'n nummer opgebouwd word enzo....jij doet t netjes vind ik!! :okdan:
en nee.....ik heb in die thread idd geen nummertje gepost omdat ik nog geen één nummer heb waar ik helemaal tevreden mee ben. Ik zou niet weten welk nummer ik dan zou moete posten ghehehe
in ieder geval bedankt voor je reply :maffia:

Origineel geplaatst door hardcoreslavery
Trancecore jah.....ik wist niet dat ze dat zo noemden maar ik heb nog een cdtje van cenobite (machines in motion) wat ik nu nog altijd één van de vetste cdtjes vind. En dat is dus die trancecore hmmmmm. Ik Vind t wel grappig dat je dat zegt. Ik kan zelf niet echt zeggen waar mijn tracks t dichtste bij liggen....is per track natuurlijk ook verschillend.

tjah als ik naar dat nummertje van je luister hoor ik idd het verschil wel.....is duidelijk in de hedendaagse hardcore styl jah. Ik krijg dat alleen nooit voor elkaar.....ook niet als ik t vantevoren wil....moet denk ik meer gericht gaan luisteren en echt opletten hoe zo'n nummer opgebouwd word enzo....

Dat cd'tje heb ik ook ja, erg goed...

Het ligt er ook voor een deel aan wat voor geluiden je gebruikt. Met fruity loops kun je best leuke geluiden maken denk ik? Kijk anders eens naar een vst synth als de v-station.... Gewoon lekker knoppen draaien(met je muis dan), daar hebben de meeste het mee geleerd:)

Origineel geplaatst door The Unholy
Dat cd'tje heb ik ook ja, erg goed...

Het ligt er ook voor een deel aan wat voor geluiden je gebruikt. Met fruity loops kun je best leuke geluiden maken denk ik? Kijk anders eens naar een vst synth als de v-station.... Gewoon lekker knoppen draaien(met je muis dan), daar hebben de meeste het mee geleerd:)

Ik gebruik eigelijk alleen de Pro-53 en Synth1......ook best leuk spul maar ik vind t echt lastig om daar een vet geluid uit te krijgen wat in de mix nogsteeds vet klinkt. Dat is meestal mijn probleem....alleen klinkt ie dan wel vet maar in het nummer dus niet.....maar ik zal die v-station eens uitprobere......bedankt voor je tip :okdan:

is er misschien nog iemand anders die commentaar heeft op dit nummmertje?????? wel goed onderbouwd commentaaer a.u.b. zodat ik er van kan leren of zodat ik dit nummer beter kan make.....
alvast bedankt ;)

opbouw is wel goed...vind de kick alleen niet kicken.
het is nu woom woom maar het moet Boom Boom zijn hehe :D
Geef de kick meer attack zodat hij meer beukt straks ;)

Voor de rest is het een leuk trackje:doei:

Origineel geplaatst door Diversion
opbouw is wel goed...vind de kick alleen niet kicken.
het is nu woom woom maar het moet Boom Boom zijn hehe :D
Geef de kick meer attack zodat hij meer beukt straks ;)

Voor de rest is het een leuk trackje:doei:

jah...klopt...kick moet idd meer stampen...meer punch hebbe maar ik weet niet hoe ik dat kan doen. Ik gebruik eigelijk altijd standaard samples voor de kick en voeg hier evt. een heel klein beetje reverb aantoe en natuurlijk wat compressie...maar hoe kan ik een bestaande sample meer attack geven?? lukt niet denk iik ofwel. ik zou niet weten hoe...misschien met cool editpro maar danzou ik nog niet weten hoe......heeft er iemand advies over hoe ik dat aan kan pakken??

Origineel geplaatst door hardcoreslavery
jah...klopt...kick moet idd meer stampen...meer punch hebbe maar ik weet niet hoe ik dat kan doen. Ik gebruik eigelijk altijd standaard samples voor de kick en voeg hier evt. een heel klein beetje reverb aantoe en natuurlijk wat compressie...maar hoe kan ik een bestaande sample meer attack geven?? lukt niet denk iik ofwel. ik zou niet weten hoe...misschien met cool editpro maar danzou ik nog niet weten hoe......heeft er iemand advies over hoe ik dat aan kan pakken??

Ik ken Cool edit pro niet al te goed...ben zelf meer een wavlab gebruiker.
Maar via wavlab (en misschien ook Cooleditpro) ken je naar dynamics gaan...dat gebruik ik af en toe ook en dan knalt het vaak wat beter.
Gewoon even aan de knopjes zitten totdat jij vind van...nu knalt ie te minste :)

Hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Wat ik ook wel eens doe als een kick lekker klinkt maar dat er geen attack in zit is een normale TR909 kick erbij plakken (dus mix paste).
Als je die goed mixed krijg je ook een goede attack.
Hier onder is een slap maar klein voorbeeldje wat ik bedoel.
Misschien dat dit ook een optie voor jou is.

Download = http://www.futuristic-design.com/temp2/attack.mp3

Back