nick nova
Resonator
Krz, ik heb het zo helemaal niet bedoeld...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Toevallig zelf gebouwd? Zou je dan de 'Nico' uit wileln hangen en vertellen wat voor materiaal etc. je er voor hebt gebruikt? Heb je misschien tips (afgezien van niet te klein maken natuurlijk
) want we hopen, zodra we ruimte hebben, een studiootje op te bouwen met zangkast!Origineel geplaatst door Dobre
2 stefan: ik ben bang van wel ja...mag ik nu niet meer mee doen? :p

Origineel geplaatst door Almeros
een te klein zanghok
Kijk...maar jij HEBT tenminste een zanghokToevallig zelf gebouwd? Zou je dan de 'Nico' uit wileln hangen en vertellen wat voor materiaal etc. je er voor hebt gebruikt? Heb je misschien tips (afgezien van niet te klein maken natuurlijk
) want we hopen, zodra we ruimte hebben, een studiootje op te bouwen met zangkast!
(of moet dit in een nieuwe thread.. mods?)
Origineel geplaatst door Stefan
uhm nee, wees welkom vooral! en vertel ons leuke verhalen en alle geheimen achter dingen als klatsch!
dan heb ik je waarschijnlijk zelfs een keer live zien optreden, op een van de eerste mega music dance experiences stonden jullie dan toch live, right?
erg cool ....
heheheOrigineel geplaatst door Dobre
2 krz en bambamstudio: harde waar: veel ouwe zooi met veel knoppen, D&R Orion mixer met patchbay, div compressors van focusrite, drawmer, enz, een berg galm en een emmer echo van lexicon en roland etc., ms10, ms20, dx7, jx8p, juno, z1, poly nogwat, nord rack, wavestation, jd990, jv1080, d20, sidstation, 909, 3x emu e6400, casio sk 1...2x sl1200, pioneer dj600, veel platen...een te klein zanghok, genelecs, jbl's, ns10's, en ik ben vast iets vergeten
Origineel geplaatst door olafmol
hee welkom! moet zeggen dat ik jullie producties als chocolate puma en jark prongo altijd weer supergoed vind klinken, petje af!
Olaf

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Welkom!
Hoe bevalt je SIDStation?
Origineel geplaatst door Dobre
shit...ik wist dat iemand ons ooit weer aan de mega music dance experience zou gaan herinnerenhehehe
Ik ben er ook super blij mee!Origineel geplaatst door Dobre
beste aanschaf in jaren! brings back memories![]()

Origineel geplaatst door PastMidniight
wacht 'es effe....chocolate puma? *pakt winampplaylijssie d'r ff bij* hey, draai al weken jullie mix van never enough......samen met de bini&martini mix....uhm,als je nog ergens een bandje met die vocals hebt slingeren.......![]()
Moet ook eens in mn bak met ouwe platen duiken......volgens mij heb ik ook nog het één en ander uit jullie fris fruit tijd hebben.....
welkom hier...
Origineel geplaatst door Dobre
aah never enough...zeker mooie vocals..waar heb ik die nou? *zoekt tussen de stapels rotzooi*

ik bespeur daar enige welwillendheid ... misschien dat er eens een DSF remix cd uit moet komen van oud fresh fruit materiaal?
ik wil graag oh boy (dub) remixen![]()
)
ik wil graag oh boy (dub) remixen![]()