distortion module?

hmmz dan toch maar niet thnx dione!!

@ dione zo`n teebee is die een beetje makkelijk of is het echt iets voor de profesionele producer?
dat leek me namelijk wel wat!

Laatst gewijzigd:
hmmm wie o wie helpt me verder????

hou hem wel in gedachte hoor dione!!! :okdan:

Origineel geplaatst door t-con
hmmz dan toch maar niet thnx dione!!

@ dione zo`n peebee is die een beetje makkelijk of is het echt iets voor de profesionele producer?
dat leek me namelijk wel wat!

peebee ? :confused:

je bedoeld teebee ? dat is een 303-kloon met ook een (mono-) input,kun je geluiden doorhalen en dan het filter van dat bakkie gebruiken....maar er zijn ook veel vergelijkbare bakkies te krijgen...

als ik jou was zou ik trouwens gewoon op je mixer oversturen....en anders een goedkoop Behringer mixertje daarvoor kopen....met de combinatie van eq en oversturen kun je een hele hoop doen...

Origineel geplaatst door dione
de Bitrman is geen distortion hoor....tis een soort bitreducer met chorus/flanger achtige fx....

das dan weer zo'n rare kronkel van de muziek industrie want op de site van die online store beweren ze van wel!
nahja..

Origineel geplaatst door chielos
das dan weer zo'n rare kronkel van de muziek industrie want op de site van die online store beweren ze van wel!
nahja..

er zit een functie op die 'distortion' heet....misschien dat ze dat bedoelen....maar tis geen echte distortion module.....

Origineel geplaatst door dione
peebee ? :confused:

je bedoeld teebee

:stupid :stupid :stupid :stupid duh word een beetje scheel na een lange dag werken! hahaha

maar goed.. dat oversturen doe ik met de eq? gewoon de laag er vol in draaien en de gain open?

gewoon experimenteren met je eq en gain instellingen....als je de middentonen voluit gooit,overstuurd ie nog eerder...

wat ook een leuk alternatief is,is bijv. de Electrix Filterfactory ( gisteren aangeschaft;) )....is een stereo filter met ook een Buzz ( distortion ) ingebouwd....moet voor ongeveer 250 à 300 euro wel te krijgen zijn 2dehands..

Ik heb gisteren eens wat geXperimenteerd met mijn rm1x` zijn amp instellingen ik vond daar de optie om hem op tube te zetten en ik heb er super bassen uit gekregen!

maar het kan nog wel extreemer en harder!!
eens kijken voor zo`n filterfactory!

Origineel geplaatst door t-con
Ik heb gisteren eens wat geXperimenteerd met mijn rm1x` zijn amp instellingen ik vond daar de optie om hem op tube te zetten en ik heb er super bassen uit gekregen!

dat zei ik toch al...
in de vijfde (?) post of zo van deze thread.
wat beter lezen volgende keer :smeris:

Origineel geplaatst door chielos
dat zei ik toch al...
in de vijfde (?) post of zo van deze thread.
wat beter lezen volgende keer :smeris:

dat was ook naar aanleiding van jou post chielos! ;)
thnx bt the way!!

@ chielos

het enigste probleempje waar ik mee zit nu nog is dat als ik mijn variation knop gebruik dat ineens het effect er super hard in zit ik wilde eigenlijk dat die er langzaam in zou komen. heb jij dat probleempje ook?

ehm ja :erm:
maar dat kan je som wel wat veranderen door de waardes in het variation sub menu wat te veranderen.
het is gewoon een vrij agressief effect dat je heel gedoseerd moet gebruiken!

ps check ook eens het geluid wat voor de eerste drumkit zit. (dus de laatste van...)
weet even niet hoe het heet maat hier kan je ook een fantastische (hardcore) kick van maken!

hmm volgens mij had ik die al gevonden! :D

maarre is dat 2 oct omlaag? tenminste die pak ik altijd :D

Ripper is goed!!!! :halleluja

je kunt ook eens de dbkit pakken 2 oct down en dan de meest linker toets pakken daar zit ook een snoeibas in!! :{

Back