en de eq op mn mixer is opeens pakken beter
Ja zeker. Hier wordt dat ook opgemerkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en de eq op mn mixer is opeens pakken beter
absolute LARIE.
een 2 euro kostende Yellow Cable rommelkabel zal dezelfde klank geven als een 200 euro kostende kabel.
basis electriciteit mbt line levels.
wist niet dat ik er een prijs bij had getypt
zullen wel van zilver zijn die enorm dunne kabeltjes

Maar laten we dan vooral niet doen alsof PSI het enige zaligmakende is. Als je dan toch aan het sparen gaat, waarom dan niet meteen ECHT goed en voor K+H gaan? En als je dan toch aan het sparen gaat, waarom dan niet meteen ECHT goed en voor Geithain gaan? En als je dan toch aan het sparen gaat, waarom dan niet meteen echt goed en voor de monitors van forumlid Mischa gaan?
Ja, zo lust ik er nog wel een paar...Maar dan kan je bezig blijven, en heb je vooralsnog helemaal niks om af te luisteren. Ook zo wat...
Overigens is er weer een nieuwe rising star in town (of op Gearslutz, tenminste): na de enorme Barefoot en Focal Twin 'hype' (terecht of niet, geen idee...) lees nu allemaal hallelujaverhalen over de nieuwe Event Opal.
Gelukkig hoef ik de eerste paar jaar niet meer (ik denk eigenlijk: nooit meer) na te denken over monitors... maar toch... iemand die Events ergens gezien / gehoord?
of begrijp ik dat verkeerd?

Enige nadeel is, dat ze niet echt 'lekker' klinken...

Maar aangezien hij ze ook als DJ monitor wil gaan gebruiken.... Dan vind ik ze toch wel vermoeiend. Heb zelf ook een draaisetje staan (2x CDJ 800MK2 met een Reloop DJM600 clone) en gebruik voor DJ monitoring eigenlijk altijd een heel simpel 2.1 logitech setje. (ik heb wel een goed akoestisch behandelde ruimte, dus dat helpt wel...)ja
een hifi speaker met een kleiner bereik dan een studio monitor is een brakke speaker. et verschil zit hem meer in de details, niet in frequentiebereik bij mijn weten. wat is de definitie van een hifi speaker eigenlijk?

Ligt eraan hoe serieus hij is.
Anders eq je wat meer laag op dat kanaal![]()
Sjonge jonge hoe kan je nou een serieus antwoord hierop geven ?
Ligt ook aan de grote van de scheur ?
IddVolgens mij hebben je productieskills niks te maken met een scheur in je speaker!