arnomusicman
Radiation!
avantones!
kleine psi's misschien?
dubcreator schreef dat laag erg belangrijk is.
Op de Avantone Mixcubes kun je wel goed horen welk laag er overblijft op een baggersetje, maar laag zit er niet in!
De Mixcubes zijn supergoed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
avantones!
kleine psi's misschien?
maar niet als primaire set voor mixen.

Hier ben ik het niet zo mee eens: je kunt altijd wel doorsparen voor beter spul.ik zou doorsparen naar 700 tot 1000 euro voor een set.
je kan dan eens gan luisteren naar de...
Ik heb nu 3 jaar lang de RP6 staan en ben opzoek naar een stapje verder! Ik heb even geluisterd naar de Adam A7 maar het viel me op dat deze niet zoveel laag heeft als ik gewend ben met mijn RP6.
Nu is mijn vraag; wat is de "eerlijkste" monitor in de prijsklasse 300-350 euro per stuk?

Iemand die mij een versterker kan aanraden voor m'n Microkorg, die ik alleen in m'n slaapkamer gebruik? Hoeft niet groot en duur te zijn, maar voor +- 200 euro wel een goed geluid leveren. Het gaat minder om de power, hoeft niet heeel hard te kunnen gaan. (beetje pit mag natuurlijk wel)
Meerdere merken komen naar voren op een aantal sites, maar ik zie het meeste Behringer, Roland en Peavey.
Ik heb echt nul verstand van versterkers trouwens.
Kan je trouwens ook meerdere apparaten op 1 versterker aansluiten? (bijv. microkorg en drumcomputer?)
Thanks alvast voor de hulp!