gijs
.
Vraagie:
Ben op zoek naar een goedkope VA-bak als aanvulling op mijn DX-200 en D-10. Ik kan mijn vakantiegeld helemaal opmaken aan een vette bak, maar kan het geld ook goed voor andere dingen gebruiken (een nieuw bed bijvoorbeeld
)
Nu zag ik op het net een op het oog (lees: specs) leuke simpele VA, de Roland SH-32. Nee, geen 3 Osc-bak, maar dat komt later wel. Hier op het forum kom ik hem maar weinig tegen, maar ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die hem kennen. Hoe klinkt ie? Zijn er voor dat geld leuke sounds te creeƫren?
Het gaat dus om de SH-32. ALternatieven zijn echter ook welkom!
Ben op zoek naar een goedkope VA-bak als aanvulling op mijn DX-200 en D-10. Ik kan mijn vakantiegeld helemaal opmaken aan een vette bak, maar kan het geld ook goed voor andere dingen gebruiken (een nieuw bed bijvoorbeeld
)Nu zag ik op het net een op het oog (lees: specs) leuke simpele VA, de Roland SH-32. Nee, geen 3 Osc-bak, maar dat komt later wel. Hier op het forum kom ik hem maar weinig tegen, maar ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die hem kennen. Hoe klinkt ie? Zijn er voor dat geld leuke sounds te creeƫren?
Het gaat dus om de SH-32. ALternatieven zijn echter ook welkom!