G
Guest
Guest
Ik probeer meestal mensen zo min mogelijk lastig te vallen met wat ik mooi vind, maar vandaag kreeg ik een oude Moog phaser bezorgd en ik zit nu al 3 kwartier met een flinke erectie.
Niet te geloven, wat een geluid! Ik had 'm al een paar keer gezien op ebay, maar greep er steeds naast, wist ook niet goed wat zo'n ding zou mogen kosten. Nu liep er een veiling af zonder bids en ik heb net voor tijd de startprijs $600 geboden. nog 's $90 verzendkosten erbij, 40 euro inklaren en hoppa. Is dat nou redelijk?
Nou ja, ik heb er geen spijt van, ik heb m'n centen wel 's slechter besteed.
Ik heb nog wel wat vragen over dit vintage apparaat; er zit een + en een - output op, kan iemand me vertellen hoe dat werkt, wat de bedoeling is?
Ach en verder kom ik er wel uit, ga 's wat proberen aan de knoppen te draaien.
Dit is wel heel iets anders dan m'n Moogerfooger!
Niet te geloven, wat een geluid! Ik had 'm al een paar keer gezien op ebay, maar greep er steeds naast, wist ook niet goed wat zo'n ding zou mogen kosten. Nu liep er een veiling af zonder bids en ik heb net voor tijd de startprijs $600 geboden. nog 's $90 verzendkosten erbij, 40 euro inklaren en hoppa. Is dat nou redelijk?
Nou ja, ik heb er geen spijt van, ik heb m'n centen wel 's slechter besteed.
Ik heb nog wel wat vragen over dit vintage apparaat; er zit een + en een - output op, kan iemand me vertellen hoe dat werkt, wat de bedoeling is?
Ach en verder kom ik er wel uit, ga 's wat proberen aan de knoppen te draaien.
Dit is wel heel iets anders dan m'n Moogerfooger!

)