Waldorf XT thread.

Origineel geplaatst door Leo
mensen die een xtk zoeken, raad ik aan om het forum te volgen. ik heb er nu 1, zeer mooi, en ik ben er heel, heel blij mee. maar dat kan zo weer veranderen!

en ja hoor, het is al zo ver. uitverkoop. en verfrissend hè, hij is oranje! (je ziet alleen nog maar zwarte de laatste tijd.)

al een goeie 6 jaar ofzo

al een goeie 6 jaar ofzo

ik heb de mijne al een jaar of 6 denk ik en ben er nog steeds vreselijk blij mee er zijn er niet veel die zich kunnen meten aan dit geweldige apparaat.

en die van mij is lekker oranje en niet zwart. zwart zie je al overal. oranje is veel leuker ook al heeft het koningshuis deze kleur toegeeigend.

Nou heb ik sinds 2 dagen ook een XT (oranje) en ik vraag me af hoe ik hem terug zet naar de fabrieks instellingen.
Ik kan het namelijk in de manual niet vinden en op alle 1 pagina's die ik heb gevonden over de MWXT ook niet.. De vorige eigenaar liet me weten dat hij het ook nooit heeft gevonden.

Is er wel de mogelijkheid om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

Ivo..

Lijkt me een omslachtige oplossing.. Is er geen functie in het menu of een wazige toetsencombo bij het opstarten waarmee je het kan bewerkstelligen? Het gaat trouwens ook niet alleen om de factory soundbank, maar om alle instellingen die er gedaan kunnen worden..

Wat wil je dan precies resetten?

Als je gewoon een lege stem wil, moet je even de 'init voice' procedure gebruiken.
Voor alle andere dingen: factory sounds dumpen en klaarrrrr. :)

Het leek me handig om alle instellingen van geluid en midi zo te zetten zoals je hem van de fabriek krijgt.. Vooral omdat dat ook het uitgangspunt van de manual is..

Het gaat zo vast ook wel, het leek me alleen makkelijker..

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Het leek me handig om alle instellingen van geluid en midi zo te zetten zoals je hem van de fabriek krijgt.. Vooral omdat dat ook het uitgangspunt van de manual is..

Het gaat zo vast ook wel, het leek me alleen makkelijker..

Je kunt de Factory Sounds als Sysex downloaden. Dat is de enige manier om hem origineel te krijgen:
http://waldorf.electro-music.com/

Ik weet niet of dit al eens gepost is, maar dit zag ik net voorbijzwemmen op het Waldorf-user forum. Ik wist vaagjes van het bestaan van de zwarte XTk's, maar heb er nooit iets van gezien. Ze bestaan dus wel (2 stuks maar liefst), en zijn speciaal gemaakt voor iemand.

ministudio_light1.jpg

ministudio_light2.jpg

shadow_XTk_sideview.jpg

if I remember correctly NIN had two XTks (keyboards)
those shadow xtk's (manufactured especially for nin)
has no serial number at all. in the meantime nin sold
one of their xtk units to a fellow listmember.

Voor wat het waard is: :{

Die wilde ik ook al een hele tijd zien.
Idd. mooi ding.
Ik dacht dat hij speciaal voor de toetsenist van Nine Inch Nails gemaakt was.

Back