t-con
chaoss designer
muziek maken doe je toch voor je plezier? als je er geld mee kunt verdienen is het mooi meegenomen. toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
muziek maken doe je toch voor je plezier? als je er geld mee kunt verdienen is het mooi meegenomen. toch?

Origineel geplaatst door LeFabre
Hallo allemaal,
Wie kent iemand met vette Hardstyle skills die wat training wil geven in soundbuilding (virus, JP8080), Sampling, Mixen en effectgebruik (Cubase SX). Uurtarief in overleg, locatie:homestudio te Den Haag.
Thanx!![]()
ik denk dat wat hij bedoelt is om hem op weg te helpen met het produceren van een bepaalde soort muziek omdat hij weet dat hier pro's zitten, en je kan het als slecht zien of niet hij is wel bereid net zoals jullie om een hele boel geld aan zijn muziek te besteden, net zoals jullie (ehm ons). Ik vind het een beetje onzin om zo te gaan zeuren over de vraagstelling, hij wil de basics leren toch? Ik zou ook wel les willen van een paar lui hier op het forum
zo gek is dat toch niet?

Hallo allemaal,
Wie kent iemand met vette Hardstyle skills die wat training wil geven in soundbuilding (virus, JP8080), Sampling, Mixen en effectgebruik (Cubase SX). Uurtarief in overleg, locatie:homestudio te Den Haag.
Thanx!![]()

De ironie van t lot wil dat ik nu naar een crematie moet
.Origineel geplaatst door LeFabre
Hallo allemaal,
Thanx!![]()
was ik maar nog niet zo goed als ik nu was enzo want al die krentebroden, koffie en gazeus hadden me echt wel over de streep getrokkenOrigineel geplaatst door justin
sessie VA&L1 is rond de 900euro.Maar daar zit koffie en evt krentenbrood of suikerbrood bij in,dat hangt er even vanaf. Oja deze curcus duurt zon 2uur.Introductie en lesmateriaal.Na de sessie kun je ook gelijk 2ehands studiospullen bij me kopen. De meeste doen dit,omdat je het gelijk weer in de praktijk kan brengen.
sessie VA&L2 is rond de 1000euro. Daar zit tevens koffie bij in en evt Turksbrood met evt. harde bolletjes . En een introductie en wat lesmateriaal. En evt achteraf gaan we ook nog naar de cdshop om wat referentiemateriaal te kopen,dit zit niet bij de prijs in,maar de meesten doen dit. Naar de curcus kunnen leden gelijk weer 2ehands studiospullen kopen,met evt een glaasje gazeus.