B boestaman Stamgast Lid sinds 30 juli 2002 Berichten 344 Locatie Amsterdam 28 Maart 2004 #1 Sinds kort ben ik in het trotse bezit van een M 3500, nu heb ik toch wat vragen. Weet iemand toevallig hoe je de groupen kan flippen naar de grote faders ?
Sinds kort ben ik in het trotse bezit van een M 3500, nu heb ik toch wat vragen. Weet iemand toevallig hoe je de groupen kan flippen naar de grote faders ?
B boestaman Stamgast Lid sinds 30 juli 2002 Berichten 344 Locatie Amsterdam 28 Maart 2004 #2 Komt er nog eentje: Zijn de direct out post of pre-fader en kan je dit switchen ? Alvast bedankt.
gemmetje de ideale schoonzoon Lid sinds 6 Maart 2003 Berichten 4.490 Locatie Eindhoven 28 Maart 2004 #3 Origineel geplaatst door boestaman Komt er nog eentje: Zijn de direct out post of pre-fader en kan je dit switchen ? Alvast bedankt. Zie meer... Zonder kennis van je tascam, maar goed... Bij mijn weten is een direct out per definitie pre-fader.
Origineel geplaatst door boestaman Komt er nog eentje: Zijn de direct out post of pre-fader en kan je dit switchen ? Alvast bedankt. Zie meer... Zonder kennis van je tascam, maar goed... Bij mijn weten is een direct out per definitie pre-fader.
B boestaman Stamgast Lid sinds 30 juli 2002 Berichten 344 Locatie Amsterdam 28 Maart 2004 #4 Is meestal als je iets nieuws hebt, maar goed ....... Bedankt voor je antwoordt. Hehe, verkeerd begrepen Laatst gewijzigd: 28 Maart 2004
Is meestal als je iets nieuws hebt, maar goed ....... Bedankt voor je antwoordt. Hehe, verkeerd begrepen
B Bosscher Stamgast Lid sinds 18 februari 2003 Berichten 148 Locatie Rotterdam 5 april 2004 #5 **schop** Halloo! we wille met die geile tascam de groepjes flippennnn anders flippen wij!