[Korg] Karma gebruikers hier?

de Karma is inderdaad in prijs gezakt.

Maar dat heeft nu wel de bodem bereikt.

Dus verdere dalingen zullen niet meer komen.

En dat dit niet goed is voor de inruil prijzen mogen duidelijk zijn, maar je, wie ruilt er nu een Karma in........

owowoww ik voel vlinders...:luv:

toch wil ik dat nog maar al te graag weten waar die 1520 euro kost inclusief btw en transportkosten! 8)

Key music is DE concurent voor peins...

Leuk verhaal: De ex vrouw van de eigenaar van piens, patrick Piens heeft van het geld dat ze gekregen heeft bij de scheiding, samen met een ex werknamen van Piens, alwaar ze ook het bed deelde Keymusic opgezet......

Zie ik bij de 'Super aanbieding' van piens dit staan:

Met onmiddellijke ingang is de prijs van de Korg Karma drastisch naar beneden gehaald !

Zijn huidge lijstprijs van 3171 Euro is verlaagd naar 1996 EURO !

Bezoek de Korg Karma Produkt Pagina en klik de button Today’s Best Price om een persoonlijke prijsofferte aan te vragen !

??????

Nog even een vraagje hè... ik zat net in m'n pause nog een beetje door de handleiding (Basic Guide) van de KARMA t4e bladeren en het viel me op dat er een plaatje in stond waarop het leek dat je de KARMA functionaliteit ook direct naar MIDI-OUT kan sturen? Is dat zo? Zou wel gaaf zijn dan!

Gaat ook zelf nog wel uitproberen maar misschien heeft iemand het al geprobeerd?

Origineel geplaatst door Almeros
Zie ik bij de 'Super aanbieding' van piens dit staan:

Met onmiddellijke ingang is de prijs van de Korg Karma drastisch naar beneden gehaald !

Zijn huidge lijstprijs van 3171 Euro is verlaagd naar 1996 EURO !

Bezoek de Korg Karma Produkt Pagina en klik de button Today’s Best Price om een persoonlijke prijsofferte aan te vragen !

??????

Ohw lama... als je op de foto van de kARMA druk gaat ie door naar een andere page waar wel de nieuwe prijs op staat... :) Goeie page man ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Nog even een vraagje hè... ik zat net in m'n pause nog een beetje door de handleiding (Basic Guide) van de KARMA t4e bladeren en het viel me op dat er een plaatje in stond waarop het leek dat je de KARMA functionaliteit ook direct naar MIDI-OUT kan sturen? Is dat zo? Zou wel gaaf zijn dan!

Gaat ook zelf nog wel uitproberen maar misschien heeft iemand het al geprobeerd?

weet niet meer HOE ik het gedaan heb, maar het is me wel gelukt.....

Je moet inderdaad een offerte via email laten verzenden met daarin de prijs voor jouw instrument. En er wordt ook vermeld hoelang deze prijsofferte geldig is.

Bij mij is dat dus 1520 EUR en deze prijs is geldig tot 28 mei

Denk dat er een kist met KARMA's is aangespoeld aan de kust van België?? :)

Damn... Toch nog even moeten wachten dus =( ;)

Ja Almeros ... leg eens uit ...

Heb vandaag eindelijk zelf eens een Karma onder handen kunnen nemen.

Fantastisch ding...en allemaal in realtime. Ja, er zit heel wat potentieel onder de motorkap.

Misschien raar maar uiteindelijk heb ik besloten om hem (nog) niet te kopen.

Bij het uitproberen van de Karma kreeg ik steeds een 'beangstigend' gevoel, het gevoel dat niet ik maar de Karma bezig is. Ik vind het nogal random. (Misschien omdat ik niet weet hoe je dat kan aanpassen).

Ook was ik niet direct overtuigd van de klank op zich. Ze zijn niet slecht hoor maar ik ben gewend om met een JV 2080 aan de slag te gaan en da's toch een klasse apart (IMHO).

Heb ook even met de Fantom en de Motif gerommeld en nu weet ik het even niet meer. :confused:

Nee, ik ga eerst nog eens nagaan wat ik nou het meest nodig heb. In ieder geval een stel degelijke geluiden om mijn VA's aan te vullen.

Misschien wordt het wel een nieuwe XV 3080 en later misschien aangevuld door Karma in software?

De Fantom en de motif vallen onder een andere klasse van synths dan de Karma. De eerste twee zijn workstations. Mara natuurlijk wel werkpaarden. Het nadeel van de Fantom vind ik dat je voor het geld geen sampler hebt, en dat heb je met de motif wel.

En als je toch de geluiden van de Karma okee vind, kan kun je ook voor een triton gaan.

Origineel geplaatst door Rhy
Ja Almeros ... leg eens uit ...

Huh is dat zo onduidelijk dan? 'Toch nog even moeten wachten met kopen dus??' Lijkt me wel enigszins duidelijk dat hij nu fijn hier staat geluid uit te spugen *D

We zijn nog heel druk bezig alles onder de knie te krijgen nu! Maar het geluid is al zo veel warmer en voller dan wat we hadden met reason! Echt geweldig.. De FX zijn ook van hoge kwaliteit benk wel blij mee. Kheb wel al door dat ik HEEE snel de software erbij wil hebben. Zal het leven met een KARMA stukken overzichterlijker en vooral sneller maken!

Nu vooral nog wat problemen met bulkdumpen van bijv. de FX settings naar CW 9.03. En het bank selecten vauit een MIDItrack... Gaat nog nie zo goed...

Eigenlijk nog niet eens zo slecht dat het niet supermooi weer is. Goed excuus om te KARMA-en!!

Origineel geplaatst door bambamstudio

En als je toch de geluiden van de Karma okee vind, kan kun je ook voor een triton gaan.

Wij wouden eerst voor de Triton Rack gaan omdat we de KARMA functie helemaal niet nodig hebben. MAar toen we de prijs van de KARMA tegenover die van de Triton rack zagen, was de keus snel gemaakt!

Nu is de KARMA functie een mooie aanvuling als we denken een bv. een super realistisch gespeelde harp in een nummer te gaan zetten!! DOe dat maar eens handmatig in je editor :duivels: :duivels:

Back