Vervoer gear internationaal ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
hey,

Ik heb nog niet echt gezocht op dit onderwerp, dus n00b me als het al bestaat.
Straks koop ik een RS 7000 waar ik live mee wil gaan, en met het oog op boekingen "ver weg" vroeg ik mij af wat de beste manier is om je gear mee t nemen in het vliegtuig etc.

Ervaringen, tips,etc bijzonder welkom !

4 words:

FL - IGHT - CA - SE

(en je spullen dubbel uitvoeren als je KLM vliegt ;)

Heb je al boekingen dan? Zou anders een privejetje nemen of een flightcase,het woord zegt het al Flightcase.

Man ik kom om in de boekingen, helaas vliegen flightcases nog niet vanzelf :D

Check http://www.aiber-audio.nl/ voor maatwerkspullen en prijzen. Kan de heren aanraden.

PS: vliegkisten passen ook prima in een auto of in een busje ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Ik wil 'em wel dragen als caddy?! :D
Dan bestuur ik het golfkarretje wel :kroon:

Tering, ingeniershumor noemen ze dat. Lijkt mij nogal duidelijk dat ik het niet heb over zoiets als het materiaal waarin ik het vervoer maar de regels mbt het MEENEMEN. Handbagage/ normaal bagage, maximum aan waarde wat je mee mag nemen (las in een ander tread), dingen die je eventueel tegen kan komen tijdens het transport van je zooi.
Hoe doen anderen dat, of is er niemand die verder komt dan de schuurfeesten een dorp verder waar je op de bakfiets naartoe gaat?

Ik was zelf van plan m'n RS 7000 met een koord om m'n (inmiddels gespierde) nek te hangen, en zodoende het vliegtuig in te stappen.

Ff serieus, hoe regelen jullie het transport van je gear, dus de fysieke verplaatsing van je apparatuur over afstanden die je niet met de auto of ander grondvervoermiddel plaats laat vinden.

Duidelijk genoeg ?

Even voor de flightcasers, ik koop een standaard SL1200 doos, past ie precies in.

Origineel geplaatst door Niel
Tering, ingeniershumor noemen ze dat. Lijkt mij nogal duidelijk dat ik het niet heb over zoiets als het materiaal waarin ik het vervoer maar de regels mbt het MEENEMEN. Handbagage/ normaal bagage, maximum aan waarde wat je mee mag nemen (las in een ander tread), dingen die je eventueel tegen kan komen tijdens het transport van je zooi.
Hoe doen anderen dat, of is er niemand die verder komt dan de schuurfeesten een dorp verder waar je op de bakfiets naartoe gaat?

Ik was zelf van plan m'n RS 7000 met een koord om m'n (inmiddels gespierde) nek te hangen, en zodoende het vliegtuig in te stappen.

Ff serieus, hoe regelen jullie het transport van je gear, dus de fysieke verplaatsing van je apparatuur over afstanden die je niet met de auto of ander grondvervoermiddel plaats laat vinden.

Duidelijk genoeg ?

Dat hoef jij niet te regelen... dat word voor je geregeld Niels. Anders gewoon een hovercraft regelen of met de bakfiets.Hoeveel kilo handbagage mag je nogmaar in het vliegtuig meenemen?

niel jongen .. weleens van een rider gehoord ?
als je alleen een rs7000 moet hebben ?
ik zou er 2 van vragen .. producers heb je over al .. en muziekzaken die willen sponseren helemaal

ik bedoel .. filghtcase ? no way !!!!!

Origineel geplaatst door Niel
Heren moderators, tread kan gewist worden, ik zoek het wel ergens anders op ...... :Z
Niel ik denk dat hout afvalt voor het vliegtuig (ligt er aan naar welk land het gaat. Ik dacht dat ze er in amerika nog al moeilijk over doen) misschien kun je het beste voor een aluminium flightcase kiezen. gewicht weet ik niet moet je misschien effe opzoeken bij luchtvaartmaatschappij.

Op verzoek van de starter gesloten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back