Wie heeft er een MOTU828mkII?

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Ik heb net een Motu828mkII audio/midi interface gekocht. Nu blijkt alleen dat de cd niet werkt. Ik dacht, geen probleem ik download gewoon de drivers. Maar de drivers online zijn ook niet goed. :confused: :stupid
Ik heb Motu al gemailed. Maar eigenlijk wil ik het apparaat zo snel mogenlijk gebruiken. Heeft iemand voor mij de drivers en zou je die ook op willen sturen. Via mail of eventueel heb ik ook een ftp server als het te groot is voor mail.

Mijn dank zal groot zijn.

Kan me nauwelijks voorstellen dat zowel de drivers op de CD als op de website "niet goed" zouden zijn. In dat geval zouden ze het aardig druk hebben daar bij Motu...
Misschien is het iets simpels ...maar dan moet je je probleem wat gedetailleerder uitleggen..

Die interface lijkt me helemaal te gek maar ik kan hem helaas niet betalen op dit moment....'s minder :)

Ik heb net de drivers van de site even geprobeerd en die lijken het bij mij toch gewoon te doen, hoewel ik geen zin heb om uitgebreid te testen, ik zit nu in ieder geval een lekkere liveset van Hawtin te luisteren :D Ik heb eigenlijk ook geen andere drivers. Het lijkt me dat jij een probleem hebt, niet MOTU. Wat werkt er eigenlijk niet volgens jou?

De cd is niet te lezen. Ik heb het op verschillende systemen geprobeerd. CD is dus corupt of beschadigd ofzo.
Ik draai windows xp. Dus ik heb de xp drivers gedownload. Als ik setup.exe draai krijg ik de melding dat het een 16bit applicatie is en die niet kan draaien. Ik heb de setup onder compabilty mode proberen te draaien. Dan start setup wel maar dat gaat niet goed met de rest van de setup.

Ok jongens, probleem is opgelost. Ik heb eerst geprobeerd om de drivers op een andere pc te installeren. Dat werkte. Ik dacht dat het probleem toen lag aan de manier van uitpakken. Maar het blijkt nu dat als ik de drivers van een netwerk drive installeer windows het als een 16bit app ziet. Vanaf een lokale drive gaat het goed. Nog nooit meegemaakt. Maarja,, het werkt nu allemaal. :)

Back