Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door hansbakker
1. het niveau ligt idd hoger dan in Engeland, aangezien wij 42 weken draaien en zij 32..daardoor kunnen wij ook masterdegree's behalen.
ik weet niet hoe je er bijkomt dat werkelijk iedereen op de hku zou kunnen komen, tis tenslotte een DRIEDELIGE TOELATINGSRONDE...mafkees
"over de muzakjes op je site"??????? over WELKE stukken heb je het dan? treed dan in detail, dit is gezwets in de ruimte. Bovendien; ik ben puur toegepast bezig, en weet je wat het fijne van cliché's is? ZE WERKEN, daarom zijn het cliché's!![]()
erg makkelijk kritiek geven zo..
Even 6 pagina's aan gratis reclame voor je track!!
Origineel geplaatst door Almeros
(PS even in het algemeen... ik zie niet in wat een HKU of wat dan ook met succes of goede nummers te maken heeft... in positieve danwel negatieve zin... Waarom daarover dan al dit gezeur? Gewoon zonder vooroordeel naar een track luisteren en beoordelen...)![]()

Origineel geplaatst door Unic
tijd voor een patatje met!![]()

zal hem snel plaatsen!
Origineel geplaatst door Bass
Hmmm...
...doet me denken aan achtergrondmuziek bij Klussen en Wonen waarbij er druk geklust wordt in huis...

Origineel geplaatst door Fokov
Grappig, da's nl ook wat ik ongeveer dacht! Ik zat te denken aan een reisprogramma, zo ongeveer wanneer ze gaan vertellen wat er allemaal te doen is in Venetie ofzo... 'Leuke straatje som doorheen te wandelen, en vergeet ook de beeldige restaurantjes niet!'
Da's een beetje lollig allemaal, maar het is wel het gevoel dat blijft hangen, een beetje achtergrondmuziek, een demo in een synthesizer, enigszins steriel, loop-achtig, rene froger, enzovoort... Kortom, nogal fout en houterig.
Ik denk dat je iets meer leven in moet blazen, door iig:
- Eindelijk die zangeres er maar eens bij moet gaan slepen.
- Dat midden-frequentiegebied een beetje moet losgooien, op een of andere manier klinkt het op een steriele manier erg in your face op een onaangename manier. Misschien kan reverb hier wat doen, maar ja, kijk uit dat het niet dichtslibt.
- Dit nummertje vraagt erom om gefilterd te worden.
- Ook in samenhang met het vorige punt: je moet het nummer een beetje losgooien, ook qua arrangement.
Enfin, losgooien en leven inblazen zijn hier de belangrijkste punten nara mijn mening!
Dient wel gezegd te worden dat, ondanks mijn kritiek, het toch wel profi klint; misschien wel iets te profi, iets te volgens het boekje...