Kan dit???

justin

Shauna
Men neme een audio interface laten we zeggen een digi002r of digi001r,maakt niet uit. Nu is mijn vraag stel dat ik een synth aansluit op de digi002/001 etc... en wanneer ik bijv een arrangement in midi in me sequencer zet,is het dan mogelijk om dit arrangement in Midi realtime te bewerken met plugins?

Nee toch? of wel. Ik zal niet de enige zijn met deze vraag,dus mischien dat iemand het eens kan uitleggen of dit wel mogelijk is.

Wat wil je precies ? Realtime midi bewerken of realtime midi afspelen terwijl je opneemt en dan realtime de audio streams bewerken ? Als je het laatste bedoelt zou ik gewoon eerst opnemen. En later met plugins automation met je plugins recorden.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Wat wil je precies ? Realtime midi bewerken of realtime midi afspelen terwijl je opneemt en dan realtime de audio streams bewerken ? Als je het laatste bedoelt zou ik gewoon eerst opnemen. En later met plugins automation met je plugins recorden.

Stel ik speel een midi arrangement af,is het dan mogelijk om er realtime een plugin overheen te gooien?

Je kunt MIDI niet bewerken alsof het AUDIO is. Eerst opnemen dan bewerken.

Wat natuurlijk wel kan is je geluid wat je hoort tijdens het spelen van de MIDI-sequencer in real-time door de plug-in te laten lopen, dus eigenlijk kan het wel. Je moet het dan wel opnemen.

Of een midi plug-in gebruiken?
Ligt eraan wat voor effect je wil voor delay arpegio etc zijn er in mijn Sonar ook midi plug-ins. Maar ja dat i sgeen VST

Back