[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hier nog wat hoofdtelefoons :D

headphoneoverview.jpg
headphone.jpg

Okee, wat gerichtere vragen :)

Wie geeft zich op om te helpen bij de logistiek?
Dat wil zeggen: een willekeurige synthbezitter komt aandraven met z'n bakkie of bakkies. Moet dan wel z'n auto parkeren, er moet een karretje komen, door de hal, via de lift naar de zaal, daar opstellen, maar die auto moet ook weer weg en meenemen van het karretje naar drie straten verderop is geen optie, en de drukte is deze zondag behoorlijk groot wegens het aflopen van een tweetal tentoonstellingen... Er is gewoon menskracht nodig!

Wie helpt bij de techniek?
Zaaltechnici zijn aanwezig.

Wout

Ik zou wel willen meehelpen, maar probleem is

ten eerste dat ik nogal ver woon :) (maar hoeft niet noodzakelijk een probleem te zijn)

en

ten tweede vraag ik mij af om hoelaat we verondersteld worden daar te zijn :confused: .

spulletjes opbouwen vind ik niet zo erg. De hele dag spullen slepen wel?

jammer,ik had het wel eens willen meemaken....maar ik zit in het buitenland dan...:dj:

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Okee, wat gerichtere vragen :)

Wie geeft zich op om te helpen bij de logistiek?
Dat wil zeggen: een willekeurige synthbezitter komt aandraven met z'n bakkie of bakkies. Moet dan wel z'n auto parkeren, er moet een karretje komen, door de hal, via de lift naar de zaal, daar opstellen, maar die auto moet ook weer weg en meenemen van het karretje naar drie straten verderop is geen optie, en de drukte is deze zondag behoorlijk groot wegens het aflopen van een tweetal tentoonstellingen... Er is gewoon menskracht nodig!

Wie helpt bij de techniek?
Zaaltechnici zijn aanwezig.

Wout

ik kom gewoon met de trein en neem een rugzak met spullen mee!Of een flightcase! simpel toch?
En helpen met dragen vind ik geen probleem als ik wat extra info krijg hierover. Ben het wel gewend na mijn stage met apparatuur slepen en flink last van je rug krijgen :stupid

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door foton
En zijn er dan nog mensen uit Friesland die willen carpoolen? :)

Ja, graag! Ben jij in het bezit van een auto dan?:D

Nauw ik wil best helpen tillen. Ik neem aan dat je niet de hele dag bezig bent, aangezien de boel toch wel opgesteld moet zijn voor een bepaald tijdstip.

Ik wil ook wel helpen, geen probleem.
Woon in rotterdam, lekker dichtbij, maar geen rijbewijs.
Wel spierkracht.
Nou ja, in principe dan. Theoretisch gezien.

Ach, spierkracht is niet zo heel erg belangrijk, want er zijn hondjes en liften, dus... Het gaat meer om het algemeen gebeuren, zoals zorgen dat mensen niet een auto zomaar ergens neerplempen, een karretje pakken en dat ergens laten staan, dat soort zaken. Voor de inrichting van de zaal is personeel, want dat gebeurt door het museum personeel de dag vooraf. Welke opstelling en zo, daar moet even over nagedacht worden en graag niet alleen :) Na Hemelsvaartdag wordt het draaiboek gemaakt. Dat doet de facillitaire dienst altijd, want dan zijn tijden en wat en wie duidelijk omschreven.

En kids, hou er rekening mee dat NorthSeaJazz per 2006 wegvalt en er dus ruimte is voor iets nieuws... Waarom niet? Alles wat aanslaat is te presenteren... Dus effe presteren :)

Wout

Oh ja, in België wordt het Haags gebeuren van het weekend van 2 t/m 4 juli al gepresenteerd als een goed alternatief voor Torhout/Werchter (sommige acts overlappen), maar ja, dat is België natuurlijk :)

En voor de ingewijdenen: dr B. zit helaas ergens anders op dit tijdstip. Een volgend keer misschien.

Wout

Origineel geplaatst door sander
Nauw ik wil best helpen tillen. Ik neem aan dat je niet de hele dag bezig bent, aangezien de boel toch wel opgesteld moet zijn voor een bepaald tijdstip.

Ik offer me ook op voor de goede zaak en wil dus best sjouwen enzo. (wel niet allemaal met een CS-80 komen aandraven natuurlijk).

In ieder geval ben ik beschikbaar tot 1800 Hr. Eventueel later maar dat hangt ook een beetje af van m'n plannen voor de volgende werkdag.

Count me in.

Ik ken de meeste mensen hier niet echt persoonljk, maar het klinkt in ieder geval wel te gek. Ik ga in ieder geval m'n best doen om er bij te zijn.
En voor het slepen en sjouwen (met beleid natuurlijk :D) ben ik wel beschikbaar.
Klinkt tof allemaal :)

woon onder de rook van Den Haag....dus kan hellpen...
Heb rijbewijs, maar geen auto..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back