[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als ik kom kan ik m'n MS10 en/of MS20 wel meenemen mocht daar behoefte aan zijn..

komt ook met de MD op de achterbank, mits ik de dag ervoor goed doorkom 8o)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Het museum is dan ideaal (dag en nacht bewaking), maar ook nadelig, want iets er in brengen is eenvoudig, maar er uit beslist niet!!! :)

Ja maar, ja maar... ik had gisteren toch écht m'n Synthi AKS hier achtergelaten hoor! }:|

wout, een woord: fantastisch!

moeten we allemaal een kaartje met nickname op spelden? :D

Origineel geplaatst door Burp
(record-poging kraakdoos orkest oid?)..

YES! YES! YES!
Maar dan wel de echte (of namaak) STEIM Kraakdoos?
Toch?
Want jullie noemen, geloof ik, alles 'kraakdoos'!

Wereld-idee!

Wout

Ik wil er ook best bij zijn als ik kan :D
we zullen zien.

als iemand zorgt voor plastic insteekhoesjes voor die kaartjes zou wel makkelijk zijn, of een sticker werkt natuurlijk ook

Ik denk dat ik de SF meeting ga inruilen voor Werchter (komt me meteen goedkoper uit ook). Maar hoe gaat het precies in z'n werk deze keer?

Zijn er delen van "Wout's collectie" die we mogen betasten (ik denk bv. aan een Korg VC-10 en een ARP 2600 die ik heel graag eens zou horen)? Moeten/mogen we zelf iets meenemen? Ik wil bv. wel m'n syrinx meenemen als daar animo voor is ...

En zijn er mensen uit de omgeving van Gent die het zien zitten om samen naar daar te rijden? Ik zal waarschijnlijk nog iemand meenemen, maar er is altijd nog plaats voor een 3e en eventueel 4e persoon ...

Origineel geplaatst door Wout Blommers
YES! YES! YES!
Maar dan wel de echte (of namaak) STEIM Kraakdoos?
Toch?
Want jullie noemen, geloof ik, alles 'kraakdoos'!

Wereld-idee!

Wout

Zelf heb ik dat DIY kitje van Roel (zie hier) en ik denk meerderen hier. Dat lijkt mij dicht genoeg bij het origineel toch? En lekker divers kwa uiterlijk en daardoor vast ook kwa sound... lekker leuk!

Wat handig is is de portabiliteit van de kraakdoos, iedereen kan 'm meenemen die komt!

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Zijn er delen van "Wout's collectie" die we mogen betasten (ik denk bv. aan een Korg VC-10 en een ARP 2600 die ik heel graag eens zou horen)? Moeten/mogen we zelf iets meenemen? Ik wil bv. wel m'n syrinx meenemen als daar animo voor is ...

Wat bedoel je precies met 'collectie'. huh? (Jezus, wat een open deur ;)

In principe, yes... BUT... Een aantal zaken zijn beslist niet beschikbaar, zoals de grote modulaire Moog, de MiniMoog, Hammond B3, Hammond Sideman, Hammond NovoChord, Neo-Bechstein, RCA Theremin, VCS3, Synthi A, Waisvisz Midi Hands, Microphonie 1 van Stockhausen en het Zwei-Mann-Orchestra, maar die laatste wil je ook niet :) (zie: http://www.bruck-ross.de/zweiengl.htm) Deze objecten zijn voor de tentoonstelling, welke de week later wordt geopend.

BTW Zwei-Mann is een paar maanden geleden nog in Gent uitgevoerd.

Een andere BUT is, wat mijn verantwoordelijkheid aangaat, als het een 'we zien maar' gebeuren wordt, dan laat ik heel erg veel in het depot, want dan verlies ik het toezicht...

Ik had inderdaad aan Korg gedacht, met o.a. de VC-10 en de PS3200, met ARP ben ik nog bezig, dus daar loop ik niet op vooruit.

Wout

Super-initiatief! Ga er zeker heen, als er niets tussen komt (helaas is daar met mijn werk wel weer kans op, maar dat zien we dan wel weer). Ik denk alleen dat ik niet erg veel bij kan dragen aan bijzondere spulletjes... ik heb een MS10 en een AX73, maar ik geloof niet dat dat nou echt zulke zeldzaamheden zijn dat mensen er spontaan bij beginnen te kwijlen...

Gaaf......:)

Maar gebeurt dit alles "ad hok", of moet er een tafel gereserveerd worden, ik ben bereid het een en ander mee te nemen (1 dag) voor de liefhebbers.... met name een synton 3000....

Cheerz...

_dBm 8)

MIDIoot gaat ook komen. :okdan:

geen software? vreemd, we leven toch in de digitale revolutie? wie heeft dat besloten? :confused:

Origineel geplaatst door Burp
Wel begrijpelijk dat je wat voorzichtigheid inbouwt Wout!

Dit is geen voorzichtigheid, maar museumbeleid. Wat voor een tentoonstelling klaar staat, wordt gewoon niet gebruikt. Stel dat er iets gebeurt, dan is er geen tijd meer om dat te herstellen. Staat er zo'n leuk bordje: Object tijdelijk in restauratie. Kan je wel maken met een permanente tentoonstelling, maar nooit met een tijdelijke.
Andere zaken zijn wel beschikbaar. De voorzichtigheid geldt het 'ad hoc' gebeuren. Daar kunnen zaken verkeerd gaan...

Wout

Origineel geplaatst door dBm
.... met name een synton 3000...

:{ :{ :{ :{

Misschien kunnen we een "synton-hoekje" vullen? 8)

Origineel geplaatst door Wout
Wat bedoel je precies met 'collectie'. huh? (Jezus, wat een open deur

Dat was maar een grapje Wout. ;)

In principe, yes... BUT... Een aantal zaken zijn beslist niet beschikbaar, zoals de grote modulaire Moog, de MiniMoog, Hammond B3, Hammond Sideman, Hammond NovoChord, Neo-Bechstein, RCA Theremin, VCS3, Synthi A, Waisvisz Midi Hands, Microphonie 1 van Stockhausen en het Zwei-Mann-Orchestra, maar die laatste wil je ook niet (zie: http://www.bruck-ross.de/zweiengl.htm) Deze objecten zijn voor de tentoonstelling, welke de week later wordt geopend.

Ik had inderdaad aan Korg gedacht, met o.a. de VC-10 en de PS3200, met ARP ben ik nog bezig, dus daar loop ik niet op vooruit.

Als die VC-10 er zou zijn, zou ik alleen daarvoor al komen.

Een andere BUT is, wat mijn verantwoordelijkheid aangaat, als het een 'we zien maar' gebeuren wordt, dan laat ik heel erg veel in het depot, want dan verlies ik het toezicht...

Misschien een idee om alles op voorhand heel goed te plannen. Bv. lijsten opmaken met wie wat gaat meebrengen enzo en daar een plaatsje voor vrijhouden. En misschien de dingen van het museum min of meer samenhouden.

En het is volgens mij ook wel het best om een aantal mensen te hebben die alles wat in de gaten houden ofzo ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back