Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Het museum is dan ideaal (dag en nacht bewaking), maar ook nadelig, want iets er in brengen is eenvoudig, maar er uit beslist niet!!!![]()

voor Wout!Origineel geplaatst door Burp
(record-poging kraakdoos orkest oid?)..

Origineel geplaatst door Wout Blommers
YES! YES! YES!
Maar dan wel de echte (of namaak) STEIM Kraakdoos?
Toch?
Want jullie noemen, geloof ik, alles 'kraakdoos'!
Wereld-idee!
Wout
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Zijn er delen van "Wout's collectie" die we mogen betasten (ik denk bv. aan een Korg VC-10 en een ARP 2600 die ik heel graag eens zou horen)? Moeten/mogen we zelf iets meenemen? Ik wil bv. wel m'n syrinx meenemen als daar animo voor is ...

(zie: http://www.bruck-ross.de/zweiengl.htm) Deze objecten zijn voor de tentoonstelling, welke de week later wordt geopend. Origineel geplaatst door Wout Blommers
In principe, yes... BUT... VCS3, Synthi A ...
Origineel geplaatst door Burp
Wel begrijpelijk dat je wat voorzichtigheid inbouwt Wout!
Origineel geplaatst door dBm
.... met name een synton 3000...

Origineel geplaatst door Wout
Wat bedoel je precies met 'collectie'. huh? (Jezus, wat een open deur

In principe, yes... BUT... Een aantal zaken zijn beslist niet beschikbaar, zoals de grote modulaire Moog, de MiniMoog, Hammond B3, Hammond Sideman, Hammond NovoChord, Neo-Bechstein, RCA Theremin, VCS3, Synthi A, Waisvisz Midi Hands, Microphonie 1 van Stockhausen en het Zwei-Mann-Orchestra, maar die laatste wil je ook niet (zie: http://www.bruck-ross.de/zweiengl.htm) Deze objecten zijn voor de tentoonstelling, welke de week later wordt geopend.
Ik had inderdaad aan Korg gedacht, met o.a. de VC-10 en de PS3200, met ARP ben ik nog bezig, dus daar loop ik niet op vooruit.
Een andere BUT is, wat mijn verantwoordelijkheid aangaat, als het een 'we zien maar' gebeuren wordt, dan laat ik heel erg veel in het depot, want dan verlies ik het toezicht...