[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vorige keer had iemand de briljante inval gehad om een rol stickers en een merkstift mee te nemen. Werkte erg goed.

Origineel geplaatst door Hazes
krijgen we ook een button waar we onze forumnaam op kunnen zetten? ;) Of worden we dan wel heel erg nerd....
doe mijn button van het werk wel op:D

2463138_zoom.jpg

lol is dat de button van jouw werk Hans :D Heb ik toch liever een sticker zonder opdruk ;)

Re: Zondag avond optreden?

Re: Zondag avond optreden?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wie wil zich muzikaal presenteren?

Gaarne naar mij direkt:
mailto:blommoo@wanadoo.nl

Wout

Ik ga het er vrijdag met me partner in crime over hebben :maffia:

Origineel geplaatst door mono-poly
Er schijnt ook een EML 101 te komen :maffia:

Deze synth is nog niet aangemeld, dus ik wil niet op voorhand zeggen dat'ie komt. Er is er eentje in de collectie, dus de mogeljkheid bestaat wel. Er is alleen geen conditie-rapport en ik weet niet of ik tijd heb er alsnog eentje snel te maken.

Wout

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Jij hebt geloof ik nog veel meer spul waar ik wel eens aan wil zitten..

Ik zit met een Pixies / synthforum.nl twijfel..

Ik heb me wel opgegeven, maar weet nog niet zeker of ik daadwerkelijk aanwezig ben?!
Zit de dag ervoor op Awakenings Festival met een backstage pasje!
Ben wel van plan om daar de bloemetjes eens flink buiten te zetten! ;)
En ga er eigenlijk een beetje van uit dat ik de volgende dag helemaal knock-out lig?!
Maar wie weet?! :D

Beterz,dat schiet wel aardig op zo dus,gezellig!!!

Mag je ook onaangekondigd komen als gewoon bezoeker, als die dag me uitkomt?
Heb totdan nog geen weet wat er voor mij op 4 juli in petto is qua weekendwerk enzo....(onregelmatige uurroosters).

:dj:

Goeie vraag Prophet!
Het kan ook mischien voorkomen dat ik nog op het laatste nippertje iemand meeneem die dus niet is aangemeld. Kan dat dan zonder problemen?

Het gebeuren is open voor iedereen! Ook willekeurige voorbijgangers zijn welkom. Er wordt echter geen ruchtbaarheid aan gegeven, om 'vervelende' bezoekers te weren. Dus je moeder is ook welkom :)

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
[B Dus je moeder is ook welkom :)

Wout [/B]

dan kende gij mijn moeder niet zenne ;)

Vraagje over hoe de sfeer zou kunnen zijn tijden de optredens 's avonds en hoe geïnteresseerd jullie zijn wat optredens betreft. Indien het al mogelijk is om daar een inschatting van te geven natuurlijk.

Ik zit namenlijk te overwegen samen met mijn 'partner' om eventueel met ons dansproject op te treden (één danseres/beweger + muzikant/geluidskunstenaar (ik + nord modular + microfoon) grotendeels reagerend/improviserend op elkaar en het moment).
Het vergt nogal wat aandacht van de kijker/luisteraar omdat het erg minimaal, kaal, abstract en stil kan zijn. Ik bedoel, als een kwart van de zaal staat bier te drinken en te ouwehoeren en/of toeschouwers in en uit lopen, dan werkt het niet en dan ga ik liever niet dit project neerzetten op deze plek. Begrijp me niet verkeerd; dat mensen lekker ouwehoeren, bier drinken en in en uitlopen vind ik prima en kan bij veel optredens zonder problemen (een techno-set bv), maar hierbij is dat als setting niet geschikt voor dit project, vandaar dat ik dit even pols.

Tja, ik ben natuurlijk niet de organisator...

... maar de locatie van de acts is een café restaurant.
... met een biertap.
... en een boel dorstige synthfreaks na een dag knopjes draaien.

Mijn inschatting: als een kwart van de zaal bier staat te drinken... is dat 50% minder dan ik zou verwachten... ;)

Eerlijk gezegd zou ik er niet aan beginnen; 't klinkt best interessant, maar de setting is een beetje... mmm... nee.
Sorry... :D

Ik opteer voor de synth gerelateerde live-acts die je mét biertje en babbelend met collegae muzikanten nog steeds kunt volgen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back