Yet Another Trance Track

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
En ja hoor... weer een trancenummertje op het SF... :)

Ik had nog wat oude vocal opnames liggen... Ik vond ze nog steeds te leuk om er niets mee te doen... En aangezien ik ze het best bij een trancenummer vond passen heb ik dat er maar van gemaakt :)

Laat maar horen wat je er van vindt. Altijd tricky met trance omdat iedereen het (tot vermoeiens toe) kent...
Ik hoop dat de master ok is... Ik heb al gemerkt dat op enkele stereo's het wat krakerig kan klinken... als je dat nou ook merkt hoor ik het graag... Dan moet ik het nog eens grondig overnieuw doen :erm:

Stream hem vanaf hier...

Of check hem op m'n site... (kan je hem ook downloaden als je geen snelle connectie hebt)...

While listening:

Begin: mooie sample inderdaad.
Mooie intro :) klinkt allemaal erg relax. Mooie synths!
Subtiel met de phaser/flanger op de achtergrond.
Dit klinkt errug profi :okdan:
Zeker meer mee gaan doen zoals demotje rond sturen ofzo.

Wat heb je gebruikt in je track ?

Mooie zang zeg!! Klinkt mij prima in de oren. Je bent erg gegroeid sinds onze track "Nieuwe Always Super -boem- -boem-" :) :)

:halleluja

GreetZ Gossen

trance demo

trance demo

leuk gedaan hoor had alleen iets meer revert in gemogen maar goed dat is mij smaak
maar voor de rest niks mis mee

groet padokit :halleluja

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
While listening:

Begin: mooie sample inderdaad.
Mooie intro :) klinkt allemaal erg relax. Mooie synths!
Subtiel met de phaser/flanger op de achtergrond.
Dit klinkt errug profi :okdan:
Zeker meer mee gaan doen zoals demotje rond sturen ofzo.

Wat heb je gebruikt in je track ?

Thanx! Ik kan wel eens kijken wat er gebeurt als ik het rondstuur natuurlijk... Wat ik heb gebruikt... 100% softsynths en okay...en CS1x om ze te triggeren :)

Origineel geplaatst door padokit
leuk gedaan hoor had alleen iets meer revert in gemogen maar goed dat is mij smaak
maar voor de rest niks mis mee

groet padokit :halleluja

Thanx voor je reactie! Revert => Reverb? Ik ben bang dat het dan 1 grote brei van galm gaat worden... Ik heb er nu juist voor gekozen om er nog iets extra reverb uit te halen... en misschien is dat juist wel wat je net ff mist.

Meer mensen die het te weinig reverb vinden hebben?

Origineel geplaatst door Gossen
Mooie zang zeg!! Klinkt mij prima in de oren. Je bent erg gegroeid sinds onze track "Nieuwe Always Super -boem- -boem-" :) :)

:halleluja

GreetZ Gossen

H`eh`e...thanx ;) Sjah je moet ergens beginnen h`e... Wacht ik zoek hem ff op ;)

Ben je track nu aan het luisteren. Vocals wel een beetje slap en kazig, de tekst dan, en treden nogal sterk op de voorgrond, misschien een beetje te ruw. Synths en baslijn mogen wat mij betreft wat agressiever, evenals de drums. Misschien een beetje compressie ofzo.

Verder is het wel netjes, als je het uitwerkt kan het wel wat worden, maar dan moet je er nog wel wat spreciaals mee doen!

Niet echt mijn ding dit, maar in het genre goed! Ook netjes geproduceerd,
coole effecten gebruikt ook..

Op het end bij 04:10 wordtie iets te vol denk ik. Dat extra lead-zaag-geluidje
is misschien iets te hard en drukt de rest een beetje weg.

Origineel geplaatst door Fokov
Ben je track nu aan het luisteren. Vocals wel een beetje slap en kazig, de tekst dan, en treden nogal sterk op de voorgrond, misschien een beetje te ruw. Synths en baslijn mogen wat mij betreft wat agressiever, evenals de drums. Misschien een beetje compressie ofzo.

Verder is het wel netjes, als je het uitwerkt kan het wel wat worden, maar dan moet je er nog wel wat spreciaals mee doen!

H`eh`e Kazig zijn ze zeker... maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. De rest, ja ik kan nog wel wat experimentern. Als ik niet dat 'speciaals' vind...dan hou ik de vocals iig zo hard als ze nu zijn...

Origineel geplaatst door trigg
Niet echt mijn ding dit, maar in het genre goed! Ook netjes geproduceerd,
coole effecten gebruikt ook..

Op het end bij 04:10 wordtie iets te vol denk ik. Dat extra lead-zaag-geluidje
is misschien iets te hard en drukt de rest een beetje weg.

Mjah, ik denk dat het meer komt omdat ik de vocals daar wat meer weg heb laten zakken... Het is zeker vol maar dat is ook de climaxwerking natuurlijk. Maar ik moet inderdaad ff in de gaten houden dat het allemaal niet te extreem wordt!

Thanx voor jullie commentaar!

Ze heeft wel een mooie stem maar ERG Nederlands, minpuntje.
Je sounds zijn wel mooi maar wat mist is een goed arrangement! Als je daaraan werkt is het zeker een lekkere plaat, maar er moet dus meer vaart in :)

Wat ben je met de track van plan? ik ruik een release ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Ah... de nieuwe always super :D (Heerlijk protracker :))

Hebben jullie in dat jaar ook "De Gouden Loekie" gewonnen?

Origineel geplaatst door hansbakker
Ze heeft wel een mooie stem maar ERG Nederlands, minpuntje.
Je sounds zijn wel mooi maar wat mist is een goed arrangement! Als je daaraan werkt is het zeker een lekkere plaat, maar er moet dus meer vaart in :)

Wat ben je met de track van plan? ik ruik een release ;)

Nahja, persoonlijk vind ik het nederlands accent ERG meevallen ;) Qua arrangement, sjah..het is natuurlijk wat je wil bereiken... Ik zat nu niet echt aan een radio 538 hit te denken dus vandaar dit arrangement. Maar misschien wel leuk om nog eens een vlotte versie te maken die (nog) meer op commercie gericht is... Thanx for the comments!

Ohja...release... uhm... Ik kan hem altijd eens rondsturen onder het mom van Nee heb je, Ja kun je krijgen. Zou leuk zijn natuurlijk :)

Origineel geplaatst door Catalunya
Hebben jullie in dat jaar ook "De Gouden Loekie" gewonnen?

H`eh`e... bestond dat toen al?? :)

Origineel geplaatst door Almeros

Ohja...release... uhm... Ik kan hem altijd eens rondsturen onder het mom van Nee heb je, Ja kun je krijgen. Zou leuk zijn natuurlijk :)
)

nou....aangezien ik het waarschijnlijk wel kan regelen om bij patriott in de studio van Theo (Nabuurs) aan deze track te gaan werken....

dan ligt de track iig bij de goeie mensen..

Back