Demonyx - The Most Genious Plan Ever [HARDCORE/TERROR]

hardcoreslavery

Hardcore Junky
This is my first track with lots of speed in it. You could almost say its speedcore yet it aint cause of the mainstream hardcore influences. The vocals from southpark are cool aswell is the first melody.
Download now and tell me what u think should be different ;)

Demonyx - The Most Genious Plan Ever

Thanx

wil dr iemand dit trackie reviewen????

coole intro, lekker smerig :)
hij duurt alleen een tikkie te lang

verder is het gewoon snelheid, er zit geen kracht in je geluiden...wel eens van compressie gehoord? ;)

maar probeer voordat je er compressie over gooit je sounds al zo dik/krachtig mogelijk te krijgen.

suc6!

Bedankt voor je reply.....intro duurt inderdaad ook naar mijn mening iets te lang.
ik wil nog een van een aantal stukken de kick halveren net als rond de 3 minuten van de track. Dan hoor je ook wel dat
ik compressie gebruikt heb....maar goed....er zit idd te weinig kracht in de synth vind ik ook. wel lekker detuned maar te weinig power. kijken hoe ik dat kan veranderen.
iemand ideën??

Origineel geplaatst door The Unholy
Hehe, lachen die south park sample:)

Lekkere rag-track, niets op aan te merken:okdan:

fijn om te horen :D

iemand anders ?

Ik word hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrustig van... ...
schater.gif

Drumtrack klinkt erg fasttracker, het is een ruis van drums. Melodie is soms nog wel te volgen, maar misschien zou het wat zijn met 10 bpm minder en compressie met name op je drums

Origineel geplaatst door RedTitan
Ik word hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrustig van... ...
schater.gif

Drumtrack klinkt erg fasttracker, het is een ruis van drums. Melodie is soms nog wel te volgen, maar misschien zou het wat zijn met 10 bpm minder en compressie met name op je drums

tjah.....ik hebdit nummer ook niet gemaakt met de bedoeling om de mensen op de dansvloer in slaap te laten vallen ;)
ik vind t wel meevallen met het chaotische als je dat bedoeld met "ruis van drums" en t feit dat je dr 10 bpm afwilt halen :Z
nee geintje ghehehehe ik moet zeggen dat dit mijn eerste probeersel van speedcore is en ik vind m nog nieteens verkeerd :) Ik heb ook aardig wat compressie gebruikt op de bassdrum maar jah.......moeilijk om m echt stampend te laten klinken alsie zo snel gaat ;{ maar jah.......daaar komen we wel weer overheen 8o) :o: :D

in iedergeval bedankt voor je reply

latûûûûrrrrrrrrrrrr

Ik had nog nooit gehoord van het fenomeen speedcore...:confused:
Zal wel aan mij liggen zeker?

Maar euh... Hoe begin je aan zo'n track? gewoon een track maken op een normaal tempo en als ie af is, ff met een factor 10 vermenigvuldigen???
Hoeveel BPM is dit nu? 300?

vind het wel grappig, toch iets te snel voor mij :)

Begin klinkt lekker, kick komt er lekker in, hijs wel oke maar beukt niet echt door je mix. Melo geluidje wat je er bij 1.14 in gooit moet misschien ff wat harder. Break klinkt ook wel oke. Voor de rest lekker recht toe recht aan beuken. Alleen het geluidje wat er in komt bij de 3 min vind ik niks, te zacht, misschien een laag dist. Zelfde ook voor het meol geluidje wat er na inkomt ook niet echt.

Je hebt iets van 4 verschillende melo gebruikt achtermelkaar, vind ik zelf niet echt wat probeer dingen wat meer terug te laten komen zo dat het wat meer als 1 track klinkt.

Lekkere track voor de rest.:)

Origineel geplaatst door DJ Stimpy
Hoe begin je aan zo'n track? gewoon een track maken op een normaal tempo en als ie af is, ff met een factor 10 vermenigvuldigen???
Hoeveel BPM is dit nu? 300?

Ik maak m'n tracks altijd op 2x de normale snelheid.
deze track heb ik gemaakt op,ik dacht, 422 BPM en hij komt dr normaal dus uit als 211 bpm maar bij deze track dacht ik s n keer n lekker snel nummertje te maken dus......

2 metatron; goed advies.....vooral dat ik eigelijk teveel verschillende melodietjes in 1 track gebruik.....zal ik s op gaan letten :biertje:

iemand anders die z'n mening nog wil delen ???????

Back