Dr dre.... leuk verhaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
kewl om te lezen.
Maar vind het een beetje een rare bewering om te zeggen dat Dr. Dre de komende jaren 't meeste gaat verkopen. Of zou dat zijn omdat ie bij al die acts betrokken is !?!?

cool stukje ja..

Ik had altijd al wel zo'n idee dat hij zij'n analoog-recorden gast was(zonder me er ooit in verdiept te hebben). Zijn geluid is altijd zo lekker warm en dik.....:confused: ehm.. als een jas met zo'n bontkraag ja.:D

respect heb ik wel voor die man. tis nogal wat hoor wat ie op zijn naam heb staan. heb het net ff allemaal zitten lezen en denk ook wel dat het nog een paar jaar de "leading person" in hiphop zal zijn, totdat het hele hiphop verhaal weer "uit de mode" raakt.
geef mij trouwens eazy-e maar, maar das weer een heel ander verhaaltje waar ik mensen niet mee ga vermoeien. als die nog geleefd had, was ie vast en zeker over dre heengegaan. ach jah, dromerd ;)

Ik denk eerlijk gezegd dat we meer van Pharrel te horen zullen krijgen dan van Mr. Young..

@fatar eazy e is ergens anders overheen gegaan en kreeg AIDS :D

@ikke dat denk ik niet....neptunes zijn heel erg tredngevoelig, dre is toch meer teamproducers...neptuens voor iedereen die betaald. dus als er een neiuw talent opstaat zullen ze vrij snel aan de kant worden gezet..dre daarin tegen heeft oog voor talent en zorgt ook voor hele albums etc...dre heeft zich bewegen

Origineel geplaatst door Christov
@fatar eazy e is ergens anders overheen gegaan en kreeg AIDS :D

@ikke dat denk ik niet....neptunes zijn heel erg tredngevoelig, dre is toch meer teamproducers...neptuens voor iedereen die betaald. dus als er een neiuw talent opstaat zullen ze vrij snel aan de kant worden gezet..dre daarin tegen heeft oog voor talent en zorgt ook voor hele albums etc...dre heeft zich bewegen

dre lijkt idd een stuk consistenter in z'n kwaliteit dan onze neptune vrienden.....die maken 2 vette tracks en 8 fillers.....en durven dat ook nog te releasen.....lijkt me niet slim...volgens mij is hun hype ook alweer verdwenen..en ik vind het vervelend om te zeggen: terecht ook nog.....

Origineel geplaatst door ikke
Ik denk eerlijk gezegd dat we meer van Pharrel te horen zullen krijgen dan van Mr. Young..

Dan mogen ze wel effe met iets nieuws komen, want ik heb het met die nerveuzefunkgitaartjes zo onderhand wel gehad.. Ik bedoel ik dig wat ze gemaakt hebben wel enzo, maar om zo lang te blijven als dre er al is moet je wel meer in huis hebben.

Vreemd, ik heb het gevoel dat ik dit interview vorig jaar nog heb gelezen.

In ieder geval is dre voor mij het voorbeeld hoe hiphop moet klinken.

Cool stukje,altijd interresant om wat te lezen over de 'grote' producers,en wat ik van de neptunes begrepen heb,gaan ze nix meer onder die naam uitbrengen,ze willen nu dus anoniem produceren,je zult hun namen alleen nog tegenkomen in de credits...

Zippin on Gin 'n' Juice is nog steeds een moddervet nummer...Dat is voor mij HET Dr. Dre geluid. Veel samples van George Clinton en dan die luie vocal van Snoop Dog over zijn bitches en ho's. En ik hou niet eens van hip hop!!

Oja en die iele-portamento-zaagtand melodietjes....

Mieters stukje lectuur, weldra doet dit mijn hiephop ritmes ontspringen uit het creatieve brein.

Maar wel leuk om te lezen, denk al een tijdje na over wat die gast allemaal flikt, en het blijft gaan .....
Jammer dat hardcore nog niet zo goed verkoopt als dat ;)

Origineel geplaatst door Errol
Vreemd, ik heb het gevoel dat ik dit interview vorig jaar nog heb gelezen.

In ieder geval is dre voor mij het voorbeeld hoe hiphop moet klinken.

klopt ik ken dit verhaal ook al een tijdje

Lijkt me erg bizar om al weer 20 jaar vernieuwend te zijn en aan de top te staan (qua verkoop en qua producties) in hedendaagse dansmuziek. Kan niet zo snel mensen opnoemen die het hem nagedaan hebben.

Origineel geplaatst door olafmol
dre lijkt idd een stuk consistenter in z'n kwaliteit dan onze neptune vrienden.....die maken 2 vette tracks en 8 fillers.....en durven dat ook nog te releasen.....lijkt me niet slim...volgens mij is hun hype ook alweer verdwenen..en ik vind het vervelend om te zeggen: terecht ook nog.....

eh volgens mij is dre precies zo ..
zeker qua ritme ...

headnodding of dansbaar ?

lijkt me logisch .. neptunes

Kylie? :luv:

Maar denk dat Dre ook een goed team met mensen om zich heen heeft die zeker hun steentjes bijdragen. Ook niet onbelangrijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back