Dr dre.... leuk verhaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dre is trouwens helemaal niet heftig mee enzo he.... toen hij het "hardcore gangsta" ding wilde verlaten toen hij bij Death Row weg ging schoten ook meteen de verkoopcijfers omlaag....

Maar ja hij was een family man geworden... hij vond "bitch" tegen die tijd ook geen tof woord meer om in zijn producties te hebben als getrouwd man.... maar zijn eigen vrouw nota bene moedigde hem toen aan weer te gaan doen waar hij goed is was... de gansta sound met als het moet "bitch dit en bitch dat" teksten ;), want daar was ie goed in!

En zo geschiedde. De dokter was terug!

Origineel geplaatst door dob
Dre is trouwens helemaal niet heftig mee enzo he.... toen hij het "hardcore gangsta" ding wilde verlaten toen hij bij Death Row weg ging schoten ook meteen de verkoopcijfers omlaag....

Maar ja hij was een family man geworden... hij vond "bitch" tegen die tijd ook geen tof woord meer om in zijn producties te hebben als getrouwd man.... maar zijn eigen vrouw nota bene moedigde hem toen aan weer te gaan doen waar hij goed is was... de gansta sound met als het moet "bitch dit en bitch dat" teksten ;), want daar was ie goed in!

En zo geschiedde. De dokter was terug!

Ook de Dre special op MTV gezien zeker?:D

ik wil nu niet beu doen maar dr dre en incl alle hip hop producers hebben een bassist en een keyboard player.
zo kan ik ook muziek maken hoor. gewoon wat muziekanten een deuntje laten spelen :Z :Z

Origineel geplaatst door isnieZot
ik wil nu niet beu doen maar dr dre en incl alle hip hop producers hebben een bassist en een keyboard player.
zo kan ik ook muziek maken hoor. gewoon wat muziekanten een deuntje laten spelen :Z :Z

Gewoon doen, kerel! En van die centen ff een mooie studio bouwen...:okdan:

vond dat idd niet echt heel bijzonder, en hij zet er een plaatje overheen op

Natuurlijk heeft de beste man veel meer gedaan dan dat, luister maar lekker wat NWA. Ok ook wel geripte beats, maar toch tof gedaan.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Gewoon doen, kerel! En van die centen ff een mooie studio bouwen...:okdan:

ik weet wat ik ga doen. mijn homies gaan halen en jou overhoop knallen.
omdat ik GANGSTAH ben. :D

quincy jones is ook al zo wack, die laat gewoon michael jackson zingen, kan ie dat niet zelf doen?
zo kan ik ook platen maken. :mexico:

Quincy is toch tha pimp avant la lettre?

Maar even over die gear.

Dre zegt dattie andere dingen heeft gebruikt waaronder Alishad (Protools dus).
Maar dat hij het NOG niet gaat gebruiken?

Nu vroeg ik mij af of/wat/waarom hij wacht. Of probeert hij een deal te maken of zo?

Origineel geplaatst door Christov
@fatar eazy e is ergens anders overheen gegaan en kreeg AIDS :D

@ikke dat denk ik niet....neptunes zijn heel erg tredngevoelig, dre is toch meer teamproducers...neptuens voor iedereen die betaald. dus als er een neiuw talent opstaat zullen ze vrij snel aan de kant worden gezet..dre daarin tegen heeft oog voor talent en zorgt ook voor hele albums etc...dre heeft zich bewegen

Hmmm niet mee eens, neptunes brengen wel degelijk talent naar voren, clipse hebben ze gemaakt en dat kan je ook ongeveer zeggen van kelis. Ik weet trouwens niet of ze destijds waren betrokken met die i hate you so much right now track (wazige track :D) Kijk eens voor de gein op, startrakmusic.com daar hebben ze een aantal artiesten die ze de komende jaren willen brengen, roscoe p coldchain, vanessa marquez, tha liks geloof ik.. Maar goed dre is nog steeds de man natuurlijk :mexico:

Zowel Dr Dre als Puff Daddy maken zelf niet de muziek!!!!!
Dat doen anderen. Zijn plaatsen alleen hun naam op het produkt.
Er staat ergens een opname online hierover. Zal het nog eens opzoeken.

Origineel geplaatst door Errol
Vreemd, ik heb het gevoel dat ik dit interview vorig jaar nog heb gelezen.

In ieder geval is dre voor mij het voorbeeld hoe hiphop moet klinken.
is ook al een oud interview, die film die er volgens het interview aan zit te komen ligt nu immers ook al in de uitverkoopbakken van de free record shop geloof ik :)

ik weet wat ik ga doen. mijn homies gaan halen en jou overhoop knallen.
omdat ik GANGSTAH ben. :D

Don't fuck with da Nort-Side you mothaf...!:o:

Origineel geplaatst door fuse
Quincy is toch tha pimp avant la lettre?

Maar even over die gear.

Dre zegt dattie andere dingen heeft gebruikt waaronder Alishad (Protools dus).
Maar dat hij het NOG niet gaat gebruiken?

Nu vroeg ik mij af of/wat/waarom hij wacht. Of probeert hij een deal te maken of zo?

dat staat gewoon in het artikel in kwestie: hij vindt protools niet snel genoeg werken en de sound ervan staat em niet aan.....

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Hmmm niet mee eens, neptunes brengen wel degelijk talent naar voren, clipse hebben ze gemaakt en dat kan je ook ongeveer zeggen van kelis. Ik weet trouwens niet of ze destijds waren betrokken met die i hate you so much right now track (wazige track :D) Kijk eens voor de gein op, startrakmusic.com daar hebben ze een aantal artiesten die ze de komende jaren willen brengen, roscoe p coldchain, vanessa marquez, tha liks geloof ik.. Maar goed dre is nog steeds de man natuurlijk :mexico:

ik heb hier het meeste van de neptunes wel liggen, en ik draai nog bijna elke maand wel een keertje het grotendeels door hun geproduceerde 2e kelis album....... want dat is VET!

maaaarrrrrrrrrr......dat clones dubbel-album bv..was voor mij echt een teken aan de wand..een dubbel-CD waar precies 3 goede nummers op staan in totaal...en toch releasen..sorry hoor..als producer moet je niet alleen op hype meevaren maar ook je eigen Quality Control doen...... toen was het voor mij wel duidelijk dat ze nog een heel eind moeten groeien..... en die NERD albums vallen ook vies tegen eigenlijk...daarvan zijn 80% van de nummers gebaseerd op hetzelfde riffje enzo...moet je maar es goed luisteren..maargoed..ieder z'n eigen mening ;)

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
...... roscoe p coldchain......

:halleluja gaafste artiestennaam in jaren !

hier zie je hem samen met 6 trak & errol op de foto die met dat mooie rokje is 6

Attachments

• roscoe.jpg
    roscoe.jpg
    55,7 KB · Bekeken: 75
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back