Help! Moog vocoder te koop, help!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Kan iemand mij vertellen wat een Moog vocoder ongeveer waard is. Ik kan er 1 ruilen met een Minimoog, maar moet diep dollars bijbetalen en zoals u wellicht weet, was het mijn bedoeling een Minimoog kwijt te raken om de euro's aan te vullen. De vocoder zou ik dus echt weer kwijt moeten, ben ik bang. Maar is daar een koper voor te vinden? En tegen welke prijs?
Hij zou ongeveer 2250-2500 euro moeten gaan opbrengen, wil ik er een beetje uitspringen, dat lijkt me erg veel geld.
Maar op vintagesynth staat een waarde van 3000 - 5000 dollar genoemd.
Het is ook wel een dikke, patchable vocoder.

Die Minimoog wil maar niet verkocht worden, 1000 keer bekeken maar slechts 1 reactie. Ik moet toch wat en misschien werkt het zo.
Of is het een domme move omdat die vocoder helemaal niet te slijten is, of veel te duur is??

Reageren graag, zodat deze topic lekker hoog blijft staan. Ik moet snel beslissen.

Dank u!!

Attachments

• vocpeg.jpg
    vocpeg.jpg
    76 KB · Bekeken: 130
Ik denk dat die vocoder inderdaad wel wat meer waard is dan € 2000, maar je zal er nog moeilijker een koper voor vinden dan voor je minimoog.

De precieze waarde van die vocoder is heel moeilijk te bepalen natuurlijk, omdat hij zo zeldzaam is. Ik geloof dat John Havermans er ooit eens één gehad heeft, misschien kan je hem eens PBen ...

Ik heb trouwens iemand op Advalvas gezien die een mini zoekt. 'k Heb hem al gemaild over de jouwe die te koop staat, misschien komt daar wel iets uit voort ...

Twijfel twijfel, wat moet je nu met zo'n oude vocoder, er zijn veel betere tegenwoordig......jij van de goed begrijpende.....:D

Attachments

• dia1.jpg
    dia1.jpg
    8,3 KB · Bekeken: 119
En je zou geen oude meuk (lees audiogenrators etc). meer gaan kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOP ERMEE, GA SPAREN....

foto: Leo met baard met zijn favoriete audiogenerator....................:D

Attachments

• dia1.jpg
    dia1.jpg
    11,8 KB · Bekeken: 112
Ik wil je Minimoog wel ruilen tegen deze zeldzame ""Vocoder"

Dit apparaat ziet er uit als een soort microfoon. Tijdens het spreken houdt u dit apparaat tegen de hals of de wang. Via de huid wordt daarmee een trilling naar de mondholte gebracht. De lucht in de mond gaat trillen. Hierdoor ontstaat geluid en kunt u spreken.
Deze manier van spreken klinkt erg elektronisch. Het is daarom beter om eerst te proberen een van de andere spraakmethoden aan te leren. Als dit echter niet lukt, is de elektronische spreekapparatuur een goede oplossing.

Attachments

• elektronische-spreekapparatuur.jpg
    elektronische-spreekapparatuur.jpg
    5,9 KB · Bekeken: 113
Ben jij al je fotoalbums aan het opentrekken vanmiddag ? *D

Origineel geplaatst door dekzster
En je zou geen oude meuk (lees audiogenrators etc). meer gaan kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOP ERMEE, GA SPAREN....

foto: Leo met baard met zijn favoriete audiogenerator....................:D

Niet doen!
Een vocoder is het equivalent van de facetlens in de fotografie, bij de tweede keer dat je'm gebruikt roept iedereen: Daar heb je hem weer!
Een Minimoog kun je altijd wel gebruiken. Hoe vaak denk je die vocoder toe te passen?

Origineel geplaatst door MisterG
Niet doen!
Een vocoder is het equivalent van de facetlens in de fotografie, bij de tweede keer dat je'm gebruikt roept iedereen: Daar heb je hem weer!
Een Minimoog kun je altijd wel gebruiken. Hoe vaak denk je die vocoder toe te passen?

dat is dan wel als je de vocoder alleen voor je stem gebruikt. Vergeet niet dat een vocoder als deze een complexe filterbank is waar je heel wat freaky shit mee kan doen:D

Leo, tjek je pb

Ik zag hem ook te koop staan..

Super staat.. Moeilijke keuzes jongen! Waarom heb je ook ooit twee minimoogs gekocht. Als je er maar eentje had dan had je deze moeilijke keuze niet gehad!

bedankt voor alle reacties! ook bedankt voor de hulp bij mini verkoop, goede raad, vintage klukkluk foto
(ipv die jp pipopipo foto).

wij hadden hier vroeger een groentenboer die zo'n quasi philishave tegen zijn keel moest zetten om te praten, was geopereerd geweest. geen lekker verhaal en het klonk zeker niet naar elo.

ik ben er nog niet uit, maar heb al bijna met 1 been ja gezegd.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zag hem ook te koop staan..

Super staat.. Moeilijke keuzes jongen! Waarom heb je ook ooit twee minimoogs gekocht. Als je er maar eentje had dan had je deze moeilijke keuze niet gehad!

ik kom maar even uit de kast: als ik er 2 had, had ik deze moeilijke keuze niet gehad. ik heb er 3. hoezo gek?

Origineel geplaatst door Leo
ik kom maar even uit de kast: als ik er 2 had, had ik deze moeilijke keuze niet gehad. ik heb er 3. hoezo gek?

Koop je dat soort dingen alleen in een dronken bui? Waarom koop jij dubbele dingen?
"Leo, je bent vannacht weer dronken geweest" van Ria Valk

Origineel geplaatst door stekke
Laatste verkoopwaarde op Ebay US was aan 8000 dollar, pure afzetterij als iemand je een ruil voorstelt voor een Minimoog + bijbetalen.

Hè?? bedoel je 800 misschien? dat zou wel erg gek goedkoop zijn?!
leg uit svp!

Origineel geplaatst door Nolet
Nog steeds de koning van de vocoders:

hawking_img1.jpg

8)

ff zonder gekheid...dit is toch de wijste/slimste man ter wereld ??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back