G
Guest
Guest
Kan iemand mij vertellen wat een Moog vocoder ongeveer waard is. Ik kan er 1 ruilen met een Minimoog, maar moet diep dollars bijbetalen en zoals u wellicht weet, was het mijn bedoeling een Minimoog kwijt te raken om de euro's aan te vullen. De vocoder zou ik dus echt weer kwijt moeten, ben ik bang. Maar is daar een koper voor te vinden? En tegen welke prijs?
Hij zou ongeveer 2250-2500 euro moeten gaan opbrengen, wil ik er een beetje uitspringen, dat lijkt me erg veel geld.
Maar op vintagesynth staat een waarde van 3000 - 5000 dollar genoemd.
Het is ook wel een dikke, patchable vocoder.
Die Minimoog wil maar niet verkocht worden, 1000 keer bekeken maar slechts 1 reactie. Ik moet toch wat en misschien werkt het zo.
Of is het een domme move omdat die vocoder helemaal niet te slijten is, of veel te duur is??
Reageren graag, zodat deze topic lekker hoog blijft staan. Ik moet snel beslissen.
Dank u!!
Hij zou ongeveer 2250-2500 euro moeten gaan opbrengen, wil ik er een beetje uitspringen, dat lijkt me erg veel geld.
Maar op vintagesynth staat een waarde van 3000 - 5000 dollar genoemd.
Het is ook wel een dikke, patchable vocoder.
Die Minimoog wil maar niet verkocht worden, 1000 keer bekeken maar slechts 1 reactie. Ik moet toch wat en misschien werkt het zo.
Of is het een domme move omdat die vocoder helemaal niet te slijten is, of veel te duur is??
Reageren graag, zodat deze topic lekker hoog blijft staan. Ik moet snel beslissen.
Dank u!!