s3200XL ... filterkaart waar ??

Emmie

Stamgast
S3200XL is binnen en hij werkt goed !! Nu wilde ik er alleen de EB-16 uithalen en een filterkaart, omdat ik deze aan een vriend kan geven. Nu kan ik de EB-16 wel vinden (en die is er makkelijk uit te halen), maar het filterkaartje kan ik nergens vinden !! Nu heb ik gekeken in de s3200XL manual, maar daar staat niks over. Ook nog gekeken in de S3000XL manual en daar staat dat hij zo goed als naast de EB-16 zit.... maar ik zie hem niet !!

Wie kan mij helpen ?? Is die extrafilter misschien geintegreerd in een verborgen chipje ofzo ?? Of zit de kaart ergens verstopt ???

Wie o wie !?

Idd ja heeft de 3200 de filterkaart niet geintegreerd....zou heel goed kunnen.
Maar waarom wil je die EB-16 en die filterkaart er niet in hebben dan ?

omdat ik ze niet gebruik ! Tis meer een sampler om gewoon dingen die al bewerkt zijn te triggeren. Kon een mooie deal maken voor een s3200xl en een vriend van mij had interesse in eb-16 en filterkaart. Dus ik een sampler en hij die spullen, wat voor ons beiden mooi uitkwam.

Maar nu wil ik hem dus die spullen geven...maar ik kan ze niet vinden ! Zou wel a-relax zijn als ik hem dus nu niet een filterkaart kan geven terwijl ik hem dat heb beloofd.

Is die filterkaart dus geintegreerd ???? Of zit hij verstopt ?

Ik weet wel dat de filterkaart (IB304F) iets anders is dan de EB-16. (EB-16 is dus niet de filterkaart)

Origineel geplaatst door Emmie
omdat ik ze niet gebruik ! Tis meer een sampler om gewoon dingen die al bewerkt zijn te triggeren. Kon een mooie deal maken voor een s3200xl en een vriend van mij had interesse in eb-16 en filterkaart. Dus ik een sampler en hij die spullen, wat voor ons beiden mooi uitkwam.

Maar nu wil ik hem dus die spullen geven...maar ik kan ze niet vinden ! Zou wel a-relax zijn als ik hem dus nu niet een filterkaart kan geven terwijl ik hem dat heb beloofd.

Is die filterkaart dus geintegreerd ???? Of zit hij verstopt ?

Ik weet wel dat de filterkaart (IB304F) iets anders is dan de EB-16. (EB-16 is dus niet de filterkaart)

Ik denk wel dat de filterkaart geintegreerd zit in alleen de s32ooxl.

s 3000 xl heeft geen filterkaart geintegreerd, die is optoneel. Zit er niet toevallig een leeg socket op de plek waar de kaart hoort te zitten? Ben je anders getild, misschien?

o guttegut, nou zie ik dat het over een heel ander ding gaat... sorry, van de 3200 weet ik nix :stupid

EB16 (SampleVerb in the US) 4-channel, studio-quality, multi-effects board standard
IB304F (ProFilter in the US) DSP board for expanded filtering + EQ standard

deze 2 kaarten horen er standaard in te zitten in de gleuven
als dat niet zo is mis je er een
als het geintregeerd ergens zit zou ik eens via de bediening op het front paneel proberen die kaart op te roepen al denk ik zelf dat ze niet ergens verstopt zitten die kaarten en vermoed eerder dat je er een mist

Sterker....de S3200XL werkt niet als het EB-16 effectboard er niet in zit!
Ook moet de SMPTE chip erin zitten wil hij uberhaupt aan het werk gaan,
maar dat wist jij toch?

Origineel geplaatst door mikemix
Sterker....de S3200XL werkt niet als het EB-16 effectboard er niet in zit!
Ook moet de SMPTE chip erin zitten wil hij uberhaupt aan het werk gaan,
maar dat wist jij toch?

ja dat had ik moeten weten maar ik zit er niet meer in, in die reperatie zooi
laat mij mijn .........plaatje....:dj: maar draaien

Origineel geplaatst door matrixxx
ja dat had ik moeten weten maar ik zit er niet meer in, in die reperatie zooi
laat mij mijn .........plaatje....:dj: maar draaien

Heeee Matrixx, sorry dat het leek dat ik het tegen jou had :stupid
De boze toon is @ Emmie:duivels:

Deze jongen verkoopt spullen op het forum met een lul verhaal die niet klopt,
u zijt gewaarschuwd:frons:

Overigens, de S3200XL loopt weer als een speer!
En dat is te danken aan: boemtsjak, en ook jij matrixx, en mijn doorzettings vermogen
en niet die van Akai en Voerman, wat een h*fters zijn dat!
Doosje doorgeschoven, einde service!!

@boemtsjak en matrixx :halleluja

Thnx mates!!

Back