Gezocht! Programma om apple editor te kunnen gebruiken op de PC

Ooit zat er bij de Interface cd rom een programmaatje wat apple programma's kon converten naar DOS (P.C.), zodat je het voor apple geschreven programma ook op de P.C. kan gebruiken.

Is dit bij iemand bekend? zo, ja "Hoe heet dat programma". Het is mij alleen maar te doen om een synth editor programma van weining bytes te gebruiken.

Je bedoelt zeker BaseliskII?

Ik geef je weinig kans of dat progje moet onder OS 7 of 8 kunnen draaien.

Thanks Fuse.

Het programma werkt alleen onder Os 9.2
Ik ga eens op zoek naar dat programma. Misschien werkt het!

Baselisk II gaat tot OS 8.5

En sinds Steve Jobs terug is bij Apple draait hij alle emulatoren die te goed worden de nek om. Zelfde geldt voor Softmac2000 wat via een PowerPC chip op een PCI kaart zou gaan werken. Ook verboden. Daar is Apple heel streng tegen. Maar een PC emulator is wel gewoon mogelijk.
De hypocriete kant van Apple zullen we maar zeggen.

Maw, you get Mac. Mkay?

Hey thanks Fuse.

Ik ga het gewoon proberen. Hier staat trouwens ook een Atari emulator op.

http://www.emulators.com/download.htm

Is het wel mogelijk om het programma "Toast" te gebruiken op de PC?
Met toast kun je toch een SCSI schijf waarop geluiden van je sampler staan en niet groter is dan 650 Mb, een kopie maken op CD rom?

Origineel geplaatst door fuse
Baselisk II gaat tot OS 8.5

En sinds Steve Jobs terug is bij Apple draait hij alle emulatoren die te goed worden de nek om. Zelfde geldt voor Softmac2000 wat via een PowerPC chip op een PCI kaart zou gaan werken. Ook verboden. Daar is Apple heel streng tegen. Maar een PC emulator is wel gewoon mogelijk.
De hypocriete kant van Apple zullen we maar zeggen.

Maw, you get Mac. Mkay?

Virtual PC is trouwens laatst overgenomen door Microsoft...

Klopt ja. En metteen hadden ze de Linux ondersteuning half uitgesloopt.
Stelletje ratten bij elkaar zijn het.

Misschien dat je ergens nog een G3 of zo kan scoren voor weinagh. OSX zal wel niet meer lukken maar OS9 nog wel dunkt me.

FIJN HE! DIE SOFTWARE ONDERSTEUNING TOT AAN DE DEUR!?!?

Heb het geprobeerd! Het lukt inderdaad niet. Gelukkig niet teveel tijd aan besteed, maar het was het proberen waard.

Back