edp's studiotje

EDP

elke dag pannekoeken
Heb vandaag eindelijk een scanner(nog geen digitale camera jammer genoeg) dus ik heb wat (oude) fotos van mijn setup gescand. sinds deze fotos zijn gemaakt is er een hoop veranderd maar ik maak binnen kort wel wat nieuwe foto's die ik dan ff post.

mijn mengtafel. beetje stoffig maar normaal is ie wel wat schoner. mist een fader(knop), moet ik nog steeds is bestellen.
1.jpg

Mijn prophet, ms10(verkocht) met een doepher midi to cv convertor, stukje an1x en wat rack spul.
2.jpg

rack: Bassstation, neptune, mks50 en de a4000. deze 4 zijn allemaal verkocht alleen de AMT8 heb ik nog.
3.jpg

AN1x blijft een leuk ding, was eerst mijn masterkeyboard. heb ik nu mijn fatar voor. belangrijk onderdeel is de donald duck mok.
6.jpg

beetje wazige foto van mijn 303. had zo'n kenton socket 5 mod. heb ik ingeruild voor een nordrack 2
7.jpg

8.jpg

inmiddels bestaat mijn setup uit het volgende
nordrack2
prophet
an1x
sidstation
fatar sl880
02r
spirit absolute

Origineel geplaatst door Twin-x
Je hebt de 303 ingeruild voor een rack2 ????? en dat wou je bij mij niet doen.

jij zij zelf dat als ik een betere deal kon sluiten dat ik dat maar moest doen, dat heb ik dus gedaan. dan dus niet een beetje verontwaardigd zijn

Origineel geplaatst door EDP

jij zij zelf dat als ik een betere deal kon sluiten dat ik dat maar moest doen, dat heb ik dus gedaan. dan dus niet een beetje verontwaardigd zijn

Dat ontken ik dus ook niet. Ik ben verontwaardigd over het feit dat je niet vertelt wat je meer uit die deal hebt gehaald. Zoals het er staat lijkt het voor mij een een op een ruil. Of niet soms. Of mag ik dit niet zeggen?

Origineel geplaatst door Twin-x

Dat ontken ik dus ook niet. Ik ben verontwaardigd over het feit dat je niet vertelt wat je meer uit die deal hebt gehaald. Zoals het er staat lijkt het voor mij een een op een ruil. Of niet soms. Of mag ik dit niet zeggen?

van mij mag je het zeggen...
ik snap alleen niet waarom je verontwaardigd bent. ten eerste ben ik niemand verantwoording verontschuldigd over dingen die ik met andere ruil. Ik ben geen liefdadigheids instelling dus ik zorg wel dat ik een deal maak waar ik me prettig bij voel.

ik wil niet zeggen dat ik een eventuele ruil met jouw niet goed was geweest. alleen de ruil die ik nou heb gedaan vindt ik beter.

maar wat is verder het probleem je hebt nu toch een 303 (heb ik dat goed gelezen in een of andere post).

Ik krijg helemaal pijn in m'n hart als ik zo'n 02R mixer in het stof zie zitten ;{
Ben hard op zoek naar een 02r en dan zie ik hier 'm in het stof vergaan...

--BiTRiP

Origineel geplaatst door EDP

maar wat is verder het probleem je hebt nu toch een 303 (heb ik dat goed gelezen in een of andere post).

Ik wil er Twee ;)

Origineel geplaatst door bitrip
Ik krijg helemaal pijn in m'n hart als ik zo'n 02R mixer in het stof zie zitten ;{
Ben hard op zoek naar een 02r en dan zie ik hier 'm in het stof vergaan...

--BiTRiP

dat was een zwarte bladzijde uit zijn geschiedenis;) nu blinkt ie en glimt hij weer

Origineel geplaatst door bitrip
Hij is dus klaar om naar mij gestuurd te worden? 8o)

ben hem nu aan het inpakken, breng hem vanavond nog ff langs!;)

Back