De grote 80's thread

En dan nu... het tragische verhaal van "the boy in the bubble" ... je weet wel, van het Paul Simon liedje.
Was in de eighties een echte beroemdheid in de USA.

gallery_06.jpg

Uiteindelijk is het verdrietig met hem afgelopen...
http://www.wired.com/news/culture/video/0,70622-0.html

Origineel geplaatst door Hanz
En dan nu... het tragische verhaal van "the boy in the bubble" ... je weet wel, van het Paul Simon liedje.
ik ken het nummer idd, dat zeker niet verkeerd is... maar dat het pcies hierover ging niet.. interestink! :)

En nu dan... Ok, het begon nog net in het laatste jaar van de 70's maar toch (3 jaartjes 80's nog):

turpin1.jpg

Origineel geplaatst door Catalunya
HAHA:D

Kwam uit dat ruimteschip geen snelle straaljager?

Thanks HANZ, voor het geven van de link

Jeugdsentiment

Ik zie dat er op het internet veel sites zijn over deze serie. Lachen zeg.

Wie niet?
Wat een stoot zeg. Nogsteeds. Tja, mensen die mooi geborenworden he?
Die krijgen alles mee.

(dut betekend idd. dat ik nogal lelijk ben :D)

WUPPIES!

Vreselijke rage toen. dat wil je niet weten!

Attachments

• wu_036.gif
    wu_036.gif
    21,9 KB · Bekeken: 139
Chrizzz, jij bent mijn held van de maand...

Boytronic - Youuuuuuuuuu, man man man, mijn
dag kan niet meer stuk, nog een dikke week en
dan begint de zomervakantie, heerlijk - Youuuuuu!!!!!

Thaaaaaaankssssss

BTW: naar 80er jaren festival in Dortmund geweest,

Limahl, Sandra, Howard Jones, Alphaville...

Sandra: Eéns een Ferarri, immer ein Ferarri... Man, fingerlicking
Lihmal, leuk... Howard Jones: Aso. En dan de kersa op de taart:

Alphavilleeeeeeee!!!!!!!! Ohw fuck, weet je, ik heb nooit in mijn leven zo
iets zieligs gezien. De man die Forever Young op je netvliezen gebrand heeft
denkt heden ten dage dat het cool is dat je een white rapper look kan aannemen
als je die kilootjes toch teveel hebt, Man, het leek André Hazes wel, maar ok, dat moet
ie zelf weten, maar als je dan vervolgens over het podium loopt te hyperventileren als een
gespeend varken en je ipv je originele songs, er dan even een 160 BPM hardcore beat
onder bemt, een virusje en een gitaar, Big in Japan tot een gedrocht weet te verkrachten
inclusief de ranzige hentai op de achtergrond, en dan wil je dat ik blijf en wacht tot ik
horen kan hoe ze de plaat die ik op mijn begrafenis wil draaien (Forever Young) opsmukken tot een
Tokyo Ghetto Pussy versie waarvan je nog maanden in stralen van 6 naschijt?

Nee, deze jongen is de zaal uitgegaan, zijn longen duchtig vervuild en dan vervolgens
geheeld olskool de hotelkamer verbouwd, dat was pas eighties.

Sandra was elke kilometer rijden waard. Hulde. Alphaville: Shame on You!

PPS: dat van die hotelkamer was een grapje

En Jezus zeg, je mag me wel wakker maken en een pink afsnijden
om op dat avondje bij die Clip van DAF geweest te zijn.

Wow, heavy shit, en die griet, waar maakt ze die bassline mee? Een wersi - nogwat?

Axel

Wie kent dit ? (Ben er, samen met een aantal leeftijdsgenoten) nog steeds niet uit. Het was begin jaren 80 volgens mij.

En we weten ook niet meer of het een film of serie was.

Wat wel nog voor de geest staat is een jongetje dat vaak of altijd een wit t-shirt droeg met een afbeelding van een leeuwe- of tijgerkop (dat laatste denk ik) . En hij ging dan weleens rennen op de atletiekbaan , en tijdens het rennen gaf die tijgerkop op zijn t-shirt hem ineens kracht. Dan ging die afbeelding opgloeien in allerlei kleuren en zag je die jongen ineens supersonsich snel over de baan rennen, zijn tegenstanders verbaasd achterlatend.

Op een ander moment werd dat jongetje boos op zijn moeder want zij had het t-shirt per ongeluk in de wasmachine mee laten wassen, en daardoor raakte het t-shirt met de tijgerkop zjin kracht kwijt........

Wie kent dit ? En hoe heet deze serie/film ? :confused:

CJ

Origineel geplaatst door CJ75
Wie kent dit ? (Ben er, samen met een aantal leeftijdsgenoten) nog steeds niet uit. Het was begin jaren 80 volgens mij.

Wat wel nog voor de geest staat is een jongetje dat vaak of altijd een wit t-shirt droeg met een afbeelding van een leeuwe- of tijgerkop (dat laatste denk ik) . En hij ging dan weleens rennen op de atletiekbaan , en tijdens het rennen gaf die tijgerkop op zijn t-shirt hem ineens kracht. Dan ging die afbeelding opgloeien in allerlei kleuren en zag je die jongen ineens supersonsich snel over de baan rennen, zijn tegenstanders verbaasd achterlatend.

Op een ander moment werd dat jongetje boos op zijn moeder want zij had het t-shirt per ongeluk in de wasmachine mee laten wassen, en daardoor raakte het t-shirt met de tijgerkop zjin kracht kwijt........

CJ

arrgghhh nu je het zegt.. ik heb het ook gezien :S:S

Origineel geplaatst door CJ75

CJ

Verdomd.. Nu herinner ik me wat je zegt.. Dat Tshirt met een tijger inderdaad.. Hoe die heet.. pfffffffff .. Maar ik ga NU graven!!

EDIT:
En jaaa hoor.. Lang leve google (zoekterm: "jaren 80 serie tijger tshirt")
Sammy's Super T-Shirt!
http://us.imdb.com/title/tt0078200/
http://www.screenonline.org.uk/film/id/1131498/index.html (jammer, de filmpjes kan je niet zien, alleen UK :confused: )

R

Laatst gewijzigd:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die bedoelen we !!!!!!!!!!!!!!

Bedankt !!!!!!!!!! :halleluja: :halleluja: :halleluja:

CJ

Back