Arv
Robot
U've got mail!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ken het nummer idd, dat zeker niet verkeerd is... maar dat het pcies hierover ging niet.. interestink!Origineel geplaatst door Hanz
En dan nu... het tragische verhaal van "the boy in the bubble" ... je weet wel, van het Paul Simon liedje.

Origineel geplaatst door Catalunya
HAHA![]()
Kwam uit dat ruimteschip geen snelle straaljager?
Thanks HANZ, voor het geven van de link
Jeugdsentiment
Ik zie dat er op het internet veel sites zijn over deze serie. Lachen zeg.
)Origineel geplaatst door CJ75
Wie kent dit ? (Ben er, samen met een aantal leeftijdsgenoten) nog steeds niet uit. Het was begin jaren 80 volgens mij.
En we weten ook niet meer of het een film of serie was.
Wat wel nog voor de geest staat is een jongetje dat vaak of altijd een wit t-shirt droeg met een afbeelding van een leeuwe- of tijgerkop (dat laatste denk ik) . En hij ging dan weleens rennen op de atletiekbaan , en tijdens het rennen gaf die tijgerkop op zijn t-shirt hem ineens kracht. Dan ging die afbeelding opgloeien in allerlei kleuren en zag je die jongen ineens supersonsich snel over de baan rennen, zijn tegenstanders verbaasd achterlatend.
Op een ander moment werd dat jongetje boos op zijn moeder want zij had het t-shirt per ongeluk in de wasmachine mee laten wassen, en daardoor raakte het t-shirt met de tijgerkop zjin kracht kwijt........
Wie kent dit ? En hoe heet deze serie/film ? :confused:
CJ
Origineel geplaatst door CJ75
Wie kent dit ? (Ben er, samen met een aantal leeftijdsgenoten) nog steeds niet uit. Het was begin jaren 80 volgens mij.
En we weten ook niet meer of het een film of serie was.
Wat wel nog voor de geest staat is een jongetje dat vaak of altijd een wit t-shirt droeg met een afbeelding van een leeuwe- of tijgerkop (dat laatste denk ik) . En hij ging dan weleens rennen op de atletiekbaan , en tijdens het rennen gaf die tijgerkop op zijn t-shirt hem ineens kracht. Dan ging die afbeelding opgloeien in allerlei kleuren en zag je die jongen ineens supersonsich snel over de baan rennen, zijn tegenstanders verbaasd achterlatend.
Op een ander moment werd dat jongetje boos op zijn moeder want zij had het t-shirt per ongeluk in de wasmachine mee laten wassen, en daardoor raakte het t-shirt met de tijgerkop zjin kracht kwijt........
Wie kent dit ? En hoe heet deze serie/film ? :confused:
CJ
:
:
:Origineel geplaatst door Arv
Beaty and the Beast, mooie serie van eind jaren 80..