Synthurion
Ouwe rot
Alleen al die 5 gulden geeft heimwee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alleen al die 5 gulden geeft heimwee.
Prachtig, zou ook wel zn vers briefje willen hebben. Die button is ook wel coolAlleen al die 5 gulden geeft heimwee.
Later kwam er een checksum bij, dacht ik.Ja,die ken ik nog wel. Had er een behoorlijke stapel van op een gegeven moment. Pfff, soms ellenlange listings met DATA regels waarvan de waarden in het geheugen werden gePOKEd. Een getalletje fout en...Later kwam er een checksum bij, dacht ik.
heb ik een resetknop. Jaja, het heertje hier hoor.Een resetknop zat er niet op (op de C64)
Ik ook, maar niet vrijwillig. Mijn KCS Power Cartridge resette de helft van de tijd wanneer ik probeerde een 'save' te maken voor Mercenary.Die had ik wel, als mod.
1986 was wel een beetje het meest "pure" jaren '80 jaar voor mij. Waar voor mij de "early 90's" een beetje beginnen bij 1988 met de val van de muur en al die house en hip-hop die door begon te breken en tot en met 1984 galmden de jaren '70 nog echt een beetje door met al dat hout en bruin.Mood: 1986
Bekijk bijlage 3839074
1988 met de val van de muur
Nee en hip-hop bestond ook al eerder, maar het was nog niet echt definitief doorgedrongen. Maar naar mijn idee was de val van de muur wel zo'n kantelpunt wat eind jaren '80 gebeurde richting de jaren '90.Dat was niet in 1988.