De grote 80's thread

3D!

3D!

Ik kan er weinig over vinden maar ergens begin jaren 80 had je een 3D rage. Met zo een brilletje enzo. Maar dan niet groen/rood meer maar grijs/grijs. Was volgens mij ook net in die periode dat Jaws II in 3D in de bios was. Op TV (omroep weet ik niet meer) was er ook een programma waarvoor je zo een brilletje nodig had, en dan deden ze in de studio allemaal experimenten, zoals met bezems en weetikalniemeer. Was iets wat me altijd is bijgebleven... Wie weet meer?

R

Re: 3D!

Origineel geplaatst door Arv
Ik kan er weinig over vinden maar ergens begin jaren 80 had je een 3D rage. Met zo een brilletje enzo. Maar dan niet groen/rood meer maar grijs/grijs. Was volgens mij ook net in die periode dat Jaws II in 3D in de bios was. Op TV (omroep weet ik niet meer) was er ook een programma waarvoor je zo een brilletje nodig had, en dan deden ze in de studio allemaal experimenten, zoals met bezems en weetikalniemeer. Was iets wat me altijd is bijgebleven... Wie weet meer?

R

Was dat niet met een brilletje met horizontaal en verticale polarisatie?

zo ff een oude topic over vroegah nieuw leven inblazen...
deze walkman-site bestaat al een poosje maar had ik nog niet hier voorbij zien komen:

http://pocketcalculatorshow.com/walkman/sony/

m'n vader had in '86 een walkman die 2 decks had waarmee je kon kopietjes van tapes kon maken! dat was toen echt uniek, omdat je destijds al the man was als je een supertech midisetje had met 2 cassettedeckjes, en dit dan superklein en draagbaar!. die nam ik dan af en toe mee naar school om de show te stelen :dj:

wm-w800-big-2.jpg

wm-w800-big.jpg

Origineel geplaatst door Arv
en met dat stof wat ze richting de camera toe bliezen dat zo de huiskamer in leek te gaan?

Ongeveer een korte samenvatting van deze hele thread in 1 advertentie:

vl1big.jpg

Die telefoon! verdomd!

wat een feest van herkennig is het toch allemaal he.

ik vond in de kelder van de week allemaal Rubik wannabee spelletjes.. Geweldig toch. Was er vroeger helemaal leip van.

R

Niks geen gezeur meer van je baas

Niks geen gezeur meer van je baas

kick his ASS!!!

p860b1136937244.jpg

Streethawk

Streethawk

Vandaag kreeg ik de brilliante ingeving de serie die me als kind
reeds 3 uur voor tijd aan het scherm kluisterde op
te zoeken... Ik wist niet meer wat het geweest kon
zijn...

Enkele rake google termen en ik was er wijs uit...

LA Streethawk.

Hier kan je Jessie Mach nog op enkele downloadbare
episodes zien vliegen met zijn Streethawk.

http://streethawk.tvheaven.com/

Geweldige Theme van Tangerine - Le Parc.

Teeee te tedeedeee te teeeee te tedeeee

streethawk.jpg

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik vind m wel leuk. Ben het wel eens met de opmerkingen over het mix gedeelte. Het geneuzel over kilobitjes komt van lui die liever door de regen naar huis lopen dan dat ze instappen bij de vaart minderende blonde dame in de fiat bouwjaar 1987.

Kijk, die snapt het denk ik.

Axel

Origineel geplaatst door no_disc
volgens de zoekfunctie nog niet aanwezig in deze thread:

telex, een belgisch electropoptrio uit de eighties, dat onder meer carl craig, jeff mills, moby en daft punk tot zijn fans mag rekenen!

In mijn "gevraagd" thread (kan ik gelijk die weer even promoten ;) ) staat ook nog een filmpje van Telex:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=46316

Re: Niks geen gezeur meer van je baas

Re: Niks geen gezeur meer van je baas

Kan je nagaan: als kind was ik een enorme A-team fan-- en jawel ze kwamen naar het Spant, nota bene een kilometer verwijderd van waar ik woonde!! :r

Maar nee ik wilde niet of durfde niet. Praat er nog steeds over ... :erm:

Origineel geplaatst door Freakydile
kick his ASS!!!

p860b1136937244.jpg

Volgens mij is deze meneer stiekem vet eighties geweest

Leo Sayer

www.leosayer.com check die pics - Bullet Train '82 - jawel,
deze meneer rockt.

08H.jpg

Re: Re: Niks geen gezeur meer van je baas

Re: Re: Niks geen gezeur meer van je baas

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Kan je nagaan: als kind was ik een enorme A-team fan-- en jawel ze kwamen naar het Spant, nota bene een kilometer verwijderd van waar ik woonde!! :r

Maar nee ik wilde niet of durfde niet. Praat er nog steeds over ... :erm:

Hey Naton - al eens gedacht aan een meet 'n greet
sessie dan? Misschien is Mr.T wel zo lief.

Me%20and%20Mr.%20T.JPG

Maar dat je niet naar the A-Team wou zeg,
dat vergeef je jezelf naderhand natuurlijk nooit
meer denk ik. Komt nooit meer helemaal goed,
maar je kan er mee gaan leren leven...

Axel

Grand Mix 83, 84

Grand Mix 83, 84

Ik ben nog op zoek naar de Grand Mixes (Liebrand) van 1983 en 1984.. De anderen heb ik nog op cassettebandje. Wie o wie kan me daar aan helpen of weet hoe ik er aan kan komen?

gr
R

Arv, stuur je me vanavond een PM, ik denk dat ik '83
ergens heb staan op een HD. Waarbij we meteen een nieuwe
ziekte van deze tijd tegenkomen, welke HD en in welke kast :D

Ik kijk vanavond of morgen als je me even een reminder stuurt,
ik vertrek net...

Groetjes,

Axel

Back