De grote 80's thread

buttons2.gif

Ahh.. die kleuren.. doe maar niet :D

Beetje Toppop met Mo.. ook uit Nederland

jouw'n avatar... erm erm erm... wag, da's ook erg 80's... komt uit een... film... errrrrm... AHA!

De gemiddelde muzieknerd hoort de Spinal tap satire gewoon te kennen... Of is het toch meer een gitaristen dingetje?? :D

De gemiddelde muzieknerd hoort de Spinal tap satire gewoon te kennen... Of is het toch meer een gitaristen dingetje?? :D
och, gewoon humor toch? toevallig dan over een rockbandje... enne, de synthofiel die per definitie NIETS met rock te maken wil hebben (laat staan alle subcategorien binnen de synthese) die mist toch een boel... qua horizon... dus :D

dat kan maar 2 dingen betekenen,
OF je hebt ze niet bewust meegemaakt OF je komt niets in deze thread tegen dat je toen niet tegen bent gekomen...

ik gleuf dat het het laatste is :D

Scherp hoor:D

Heb het niet echt bewust meegemaakt... maar het meeste is me wel bekend, maar kweet niet jaren 80 qua muziek... ach we hebben natuurlijk altijd nog fout jaren80 metal:D

En dan nu koffie en terug naar et mixen (van foute metal:mega: )

@ Pietje Pieter:
Je hebt heel veel gemist! De jaren 80 waren fantastisch! Toegegeven, niet alles was goed. Zoals bv. Spinal Tap. Nooit begrepen wat daar lollig aan zou moeten zijn. Maar goed, smaken verschillen.

@ Pietje Pieter:
Je hebt heel veel gemist! De jaren 80 waren fantastisch! Toegegeven, niet alles was goed. Zoals bv. Spinal Tap. Nooit begrepen wat daar lollig aan zou moeten zijn. Maar goed, smaken verschillen.

Ben toch benieuwd wat ik dan gemist heb zoal... Ohja jazz from hell is natuurlijk uit 86 :D

New Romantics natuurlijk. Can't beat the 80s!

het handige van dit soort lange threads is dat je nooit meer kan zien welke clips er al allemaal gepost zijn

jij bent wel echt van de opbouwende kritiek he..

post ik 1000 jaren 80's clipjes in 1 keer, is het nog niet goed.. sjonge. :D

Zelfs front123 staat er tusssen..

jij bent wel echt van de opbouwende kritiek he..

post ik 1000 jaren 80's clipjes in 1 keer, is het nog niet goed.. sjonge. :D

Zelfs front123 staat er tusssen..

oh da was niet tegen jou bedoeld hoor, maar deze thread is zo lang dat je door de bomen het bos niet meer ziet :)

Back