MacGyverGear
midi-life crisis
Ahh.. die kleuren.. doe maar niet
Beetje Toppop met Mo.. ook uit Nederland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jouw'n avatar... erm erm erm... wag, da's ook erg 80's... komt uit een... film... errrrrm... AHA!

och, gewoon humor toch? toevallig dan over een rockbandje... enne, de synthofiel die per definitie NIETS met rock te maken wil hebben (laat staan alle subcategorien binnen de synthese) die mist toch een boel... qua horizon... dusDe gemiddelde muzieknerd hoort de Spinal tap satire gewoon te kennen... Of is het toch meer een gitaristen dingetje??![]()

dat kan maar 2 dingen betekenen,pff heb geloof ik niet heel veel gemist aan de jaren 80 geloof ik zo...

dat kan maar 2 dingen betekenen,
OF je hebt ze niet bewust meegemaakt OF je komt niets in deze thread tegen dat je toen niet tegen bent gekomen...
ik gleuf dat het het laatste is![]()

)@ Pietje Pieter:
Je hebt heel veel gemist! De jaren 80 waren fantastisch! Toegegeven, niet alles was goed. Zoals bv. Spinal Tap. Nooit begrepen wat daar lollig aan zou moeten zijn. Maar goed, smaken verschillen.

als het nou de heel erg foute kant op gaat dan weet je waar je het kan dumpenEn dan nu koffie en terug naar et mixen (van foute metal)

jij bent wel echt van de opbouwende kritiek he..
post ik 1000 jaren 80's clipjes in 1 keer, is het nog niet goed.. sjonge.
Zelfs front123 staat er tusssen..