Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Cheimoon
Misschien handig als we eerst gaan proberen 'diep' te definiëren of zo? Want als zo iedereen zijn favorieten opsomt schiet dit niet echt op natuurlijk...
Origineel geplaatst door Fuse
Welke synth is qua programmeren het diepste mee te gaan?

Origineel geplaatst door dione
![]()
wat ik zelf ook deed trouwens)Origineel geplaatst door Sander02
Wellicht een additieve zoals die van Kawai. heeel veel golfvormen om je om te bekommeren
G2? dat is een modular alleen digitaal, die blijft dan toch buiten beschouwing...
't is een moeilijke vraag om te beantwoorden...
Je zou net zo goed kunnen vragen, met welke synth kan je de meeste klank-combinaties maken... die gaat niemand je beantwoorden lijkt me![]()
En wat levert het perfecte antwoord op je vraag eigenlijk op??
En wat als ik m'n studio nu zie als 1 grote dikke vette synth waarvan de behuizing de muren van m'n kamer zijn met mij erin !! da's diep hè

volgens mij bedoeld Fuse de hoeveelheid handelingen die je moet verrichten ten aanzien van ravijnen diepe menu's...Origineel geplaatst door pal
Bedoel je met diep een lange leegte?
Origineel geplaatst door Cheimoon
Uhm, even denken, je geeft nu dus aan dat Fuse zijn vraag al niet nader specificeerde waardoor zo'n thread niet zo raar is... Maakt dat mijn idee om die vraag wel nader te specificeren en wat meer ergens op uit te komen zo raar dan?![]()

Origineel geplaatst door dione
Kortom,welke synth gaat net zo diep,dan wel dieper,als de door jouw geponeerde vraagstelling...![]()
)